Chromos Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hei, jeg har vært på besøk hos min kjæreste i 3-4 måneder nå, og vi bor ca 1 time fra hverandre. Vi har begynt å snakke mer og mer om samboerskap, men det er nok et halvt års tid unna før det skjer. Men det hender jeg bestiller ting fra USA i hennes navn til E-cigarettene mine fordi mitt navn ikke står på postkassen hennes, så det jeg lurer på er om det er noen lov mot dette? Kan jeg eventuelt spores opp og straffes for dette etter å ha bestilt en del produkter? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Vet hun, og godtar hun at du gjør det? Lenke til kommentar
Chromos Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Vet hun, og godtar hun at du gjør det? Ja, hun vet at jeg gjør det, og det er helt greit for henne Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Er ingenting galt så lenge hun syntes det er greit Lenke til kommentar
Chromos Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Er ingenting galt så lenge hun syntes det er greit Neida, sånn sett er det ingenting galt, jeg snakker ikke om moralsk, men siden jeg ikke BOR her på papir, er det straffbart å bestille produkter fra utlandet og til hennes hus? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Nei, det er ikke straffbart. Bestiller du noe ulovlig så kan hun få konsekvenser hvis politiet tror/ vet at hun har godkjent kjøpet. Se det slik; Er det ulovlig å bestille/ kjøpe blomster til noen og få det levert på døra dems? Endret 4. mars 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Er ingenting galt så lenge hun syntes det er greit Neida, sånn sett er det ingenting galt, jeg snakker ikke om moralsk, men siden jeg ikke BOR her på papir, er det straffbart å bestille produkter fra utlandet og til hennes hus? Snakker ikke om moralsk sett jeg heller, så lenge hun ser det er greit så er det jo ikke noe problem. Sånn sett er det ingenting i veien for å bestille i ditt navn til hennes adresse heller, heller ikke f.eks sette navnet ditt på postkassen om du/dere vil det, selv om du ikke bor der. Problemene starter når hun ikke syntes det er greit. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) For å gjøre det langt enklere, kan du sende det "Care of" altså Du Sitt Navn Ved Hennes Navn Hennes adresse Endret 4. mars 2016 av Shruggie 1 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Eller mer korrekt: Olav Normann co/Kari Trestakk Bukkeveien 4 5018 Bergen 2 Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Så lenge postkassen er merket med addresse så er det ikke noe behov for å bestille i hennes navn. Du kan fint bruke ditt eget navn og hennes adresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå