Randomguy89 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) . Endret 28. mars 2017 av Randomguy89 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Selvfølgelig kan du ha fått skade pga det. Ta deg en tur til legen du Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hva mener du med annerledes? Hva kjennes annerledes eller unormalt ut? Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hadde ikke vært bekymra for halsmusklene etter 20 sekunder med stramt belte rundt halsen, blir av og til støl i disse jeg og uten at jeg har som vane å gjøre slike ting. Tar derimot ikke lang tid fra blodtilførselen gjennom carotisarterien stoppes til man besvimer, og om du er alene da er du fucked. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Sånn forøvrig så kan du også besvime mer eller mindre umiddelbart også. Som barn tok jeg en gang kvelertak på min eldre bror under et basketak og han besvimte etter bare et øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå