AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg er mann og trenger å bruke glidemiddel for å nyte sex. Har ingen smerter/ubehag ved sex, men klarer ikke å gjennomføre samleie med bare "naturlig" glidemiddel. Har forstått at dette ikke er normalt. Etter legebesøk fikk jeg time på dag kirurgisk senter for inngrep/omskjæring. Etter legebesøket er jeg overhodet ikke overbevist om at operasjonen er riktig eller nødvendig og jeg vurderer å avbestille hele timen. Forhuden glir lett av og på penishodet men er normalt trukket tilbake. Her vurderer jeg risiko for å bli ødelagt/feiloperert for resten av livet, mot mulig gevinst i å spare noen kroner på glidemiddel? Jeg skal få en second opinion fra en annen lege. Har noen erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 5b1e8...604 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Det naturlige er vel å anta at dama ikke blir våt nok, ikke at det er noe galt med deg. For himmelens skyld, dropp et medisinsk inngrep for å fikse noe som ikke trenger å være et problem. Enten bruk lengre tid på å få dama våt, alternativt få ho til å dra til legen og sjekke hva som er galt. Alternativt, bare bruk glidemiddel da vel, det er da ikke noe pes? Anonymous poster hash: 10707...628 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Du sier du ikke har smerter eller ubehag, men kan ikke gjennomføre samleie uten å tilføre smøring. Hva er grunnen til at det ikke lar seg gjennomføre? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Hvor gammel er du? Som ung man kunne ikke jeg penetrere en jente uten at hun var veldig våt pga trang forbud og kort streng. Jeg gjorde aldri noe med dette og det har "strukket" seg til av seg selv. Jeg har muligens fortsatt kort-ish streng kanskje men det er ikke plagsomt og alt fungerer som det skal. Når det gjelder så verdifullt utstyr så i mitt tilfelle heller jeg mot 'if it aint broke ....' =) Endret 4. mars 2016 av Zim3000x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå