Civilix Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Man kan installere UWP apps fra hvor man vil, men en god del APIer er i følge Epic-sjefen eksklusive for programmer som er distribuert via butikken. Så MS lyver som vanlig, selv om de skjuler det bak at det de sier er teknisk sett korrekt. Med Microsoft sin historikk er det ikke vanskelig å se hvor dette ender - jeg tipper DirectX 13 er kun for UWP og ikke WIn32. Det er ingen andre PC-os som gjør det samme - både Linux og OSX har alle APIer tilgjengelige for alle programmer, med unntak av de få som er direkte relatert til salg via butikken. Har du en direkte link til kilde som forteller om hva API som ikke kan brukes i UWP-applikasjoner som er "sideloaded"? Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Dette blir bare mer og mer komisk: http://wccftech.com/sweeney-admits-theres-no-proof-of-evil-plan-by-microsoft-proves-hes-not-up-to-date-on-uwp-specifics/ Sweeney og Epic har jo også gitt ut spill til iOS, som jo per dags dato er definisjonen på låst system... 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Syns Tek.no burde lage en oppfølgingsartikkel til dette der de tar med alt som har kommet fram i ettertid. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Syns Tek.no burde lage en oppfølgingsartikkel til dette der de tar med alt som har kommet fram i ettertid. Hva konkret er det som har kommet fram i ettertid? AtW Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hva med å lese linken jeg postet over? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 "Nytt" som i at han ikke kan spå fremtiden eller kjenner til MS sine hemmelige planer i detalj? Er det noe konkret du tenker på eller alt som står i artikkelen? AtW Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Feks. at han tydeligvis ikke kjenner til hvordan UWP, som han kritiserer i sterke ordelag, ikke fungerer? Eller at han aldri har kritisert iOS appstore, som i dag ER det han kritiserer UWP for, selv om Epic distribuerer spill via den plattformen. På meg virker hele saken som FUD. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Feks. at han tydeligvis ikke kjenner til hvordan UWP, som han kritiserer i sterke ordelag, ikke fungerer? Eller at han aldri har kritisert iOS appstore, som i dag ER det han kritiserer UWP for, selv om Epic distribuerer spill via den plattformen. På meg virker hele saken som FUD. Man trenger ikke å kjenne alle tekniske detaljer for å kritisere noe, tidligere ble det hevdet at det er APIer som kun er tilgjengelig i UWP, er det riktig? Om han er kritisert ios ser jeg på som rimelig irrelevant, kritikken kan være rettmessig uansett hvor lite konsistent kritikeren er. AtW Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (...)tidligere ble det hevdet at det er APIer som kun er tilgjengelig i UWP, er det riktig?(...) Inntil noen kommer med en kilde på dette er det ingen grunn til å tro på det. Sweeny sier selv på en polygon podcast: "There is not proof of an evil plan to do this, but just the fear." ( ) Jeg tror Sweeny er mest redd for Epics egen butikk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (...)tidligere ble det hevdet at det er APIer som kun er tilgjengelig i UWP, er det riktig?(...) Inntil noen kommer med en kilde på dette er det ingen grunn til å tro på det. Sweeny sier selv på en polygon podcast: "There is not proof of an evil plan to do this, but just the fear." ( Det sier seg nesten selv at han ikke har bevis på en hemmelig "ond plan", hvem er det egentlig som har trodd det? AtW Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 I fravær av bevis er vel det sikreste å bare brenne heksa ... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå