knutarn Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Hei folkens! Jeg akk starta en youtube kanal. der hvor jeg gamer og gjør alt mulig. Så det jeg lurte på, er hvilke spill skal jeg velge til neste innspilling. evt noen bra spill ? mvh Knutarn Endret 4. mars 2016 av knutarn 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hvilke spill! Hvilke Spill! For å svare, Hva slags type spill liker du selv, hva slags folk vil du skal se på deg spille? 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hva er målet med kanalen, penger? Det viktigste er å spille spill man liker selv, men det er jo noen tips som er kjekke å vite. Spiller man helt nye spill, gjerne lukket beta, så det er få som har laget videoer så kommer man høyere opp på søkesiden (duh). Så må man jo selvfølgelig passe på at spillene er populære. Akkurat nå er Black Desert i vinden. En annen ting er Minecraft. Barnslike skrikevideoer av MC er populære og sprer seg godt i vinden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 De har ikke blitt lansert helt enda, men hva med de kommende storstrategi-spillene Hearts of Iron IV og Stellaris? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Personlig gir jeg stort sett blaffen i hva folk spiller. Jeg er mer interessert i personen som spiller. De flinke kan få Windows kabal til å bli morsomt. De dårlige får ikke engang de beste spillene til å bli interessante. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Spill det du vil spille, bedre at du liker det du gjør, istede for å føle at du sløser vekk tida di for potensielt flere folk som ser videoene dine. Det viktigste er at du har en personlighet som gjør at folk kommer tilbake. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Hei:) Ja tenkte mer på om det var noen nye spille ute i markedet? evt om det finnes noen lister av de nyeste:) takk for svar btw Lenke til kommentar
Kinzel Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Spill det du vil spille og spiller til vanlig, men jeg liker å se på folk som gamer spill med storyrelaterte valg som telltale-spill eller until dawn, siden alle får forskjellige historier sånn sett. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Takker for svar Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hvorfor i all verden vil du spille det samme som alle andre? Jeg ville heller spilt mer ukjente spill. På den ene siden vil det minke potnesielt antall seere, men på den andre siden vil det være færre om beinet. Jeg ville absolutt foretrukket å se noen spille noe nytt jeg ikke har sett før, så jeg kan oppdage nye spill jeg kan like å spille selv. Er jo fort kjedelig når det er flere titalls let's plays, og alle spiller de samme spillene. Da velger jeg heller de fire, fem andre som spiller noe annet. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Som folk sier er det nok viktigst å spille spill du liker godt! Men miksmessig anbefaler jeg at du har minst ett spill som har en lengre story gående (vi har stort sett Minecraft der), og så kan man krydre med en del andre forskjellige spill som du tester. Plutselig ser du at et av de biter skikkelig blant publikum, og da kan man jo gjøre mer av det. Småspill er ikke så dumt. Vi hadde stor suksess med Bloons TD 5 og Agar.io for eksempel! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Tja, jeg følger ofte med på PBGGamer. Han spilte nylig gjennom Super Mario Sunshine (tok litt over tyve episoder), og har ledd godt av spill som Wheel of fortune på Wii. Det er som regel fyren/dama/folkene som spiller som er det interessant. Hva de spiller er uinteressant. I stedet for å se noen spille et bra spill jeg gjerne vil spill selv, spiller jeg det jo heller selv. Endret 13. mai 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå