Gå til innhold

Hvordan spill er bør jeg spille inn på min YouTube kanal ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er målet med kanalen, penger?

Det viktigste er å spille spill man liker selv, men det er jo noen tips som er kjekke å vite. Spiller man helt nye spill, gjerne lukket beta, så det er få som har laget videoer så kommer man høyere opp på søkesiden (duh). Så må man jo selvfølgelig passe på at spillene er populære. Akkurat nå er Black Desert i vinden.

En annen ting er Minecraft. Barnslike skrikevideoer av MC er populære og sprer seg godt i vinden.

Lenke til kommentar

Spill det du vil spille, bedre at du liker det du gjør, istede for å føle at du sløser vekk tida di for potensielt flere folk som ser videoene dine. Det viktigste er at du har en personlighet som gjør at folk kommer tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvorfor i all verden vil du spille det samme som alle andre? Jeg ville heller spilt mer ukjente spill. På den ene siden vil det minke potnesielt antall seere, men på den andre siden vil det være færre om beinet. Jeg ville absolutt foretrukket å se noen spille noe nytt jeg ikke har sett før, så jeg kan oppdage nye spill jeg kan like å spille selv. Er jo fort kjedelig når det er flere titalls let's plays, og alle spiller de samme spillene. Da velger jeg heller de fire, fem andre som spiller noe annet. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Som folk sier er det nok viktigst å spille spill du liker godt! Men miksmessig anbefaler jeg at du har minst ett spill som har en lengre story gående (vi har stort sett Minecraft der), og så kan man krydre med en del andre forskjellige spill som du tester. Plutselig ser du at et av de biter skikkelig blant publikum, og da kan man jo gjøre mer av det. Småspill er ikke så dumt. Vi hadde stor suksess med Bloons TD 5 og Agar.io for eksempel!

Lenke til kommentar

Tja, jeg følger ofte med på PBGGamer. Han spilte nylig gjennom Super Mario Sunshine (tok litt over tyve episoder), og har ledd godt av spill som Wheel of fortune på Wii. Det er som regel fyren/dama/folkene som spiller som er det interessant. Hva de spiller er uinteressant. I stedet for å se noen spille et bra spill jeg gjerne vil spill selv, spiller jeg det jo heller selv.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...