Kyrre S. Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Hjelper ikke at viften er stille når nye enheter kommer med no-fan mode Den er sikkert helt OK. Relativt rimelig, 80+ Bronze med OK spenningsregulering. Men er vel 5 år gammel. Endret 7. mars 2016 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Enig det Kyrre, men den er jo ny... Finner man bedre så er det ok og da tar man det, men denne er jo helt ok og er testet lenge og mye. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Endte opp med å kjøpe Kyrre sin verson 2 x2. Kjøpte EVGA PSU hos NetOnNet. Ble ny maskin på oss begge to da, gitt. Blir deilig å få ut de to bråkekassene som står på datarommet i dag. Kanskje det går an å spille litt, igjen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Bygg pent (og riktig) og ta bilder Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Husk å kjøpe mounting frame (Overgang fra 3.5" > 2.5", HDD > SSD). Jeg glemte det, og nå liggern bare å hviler oppå eksisterende HDD frem til jeg får ny ramme! Jeg kjøpte også PC etter Kyrre S.' anbefaling, han er rutinert (Y) Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 små ssder kan man også montere med en pappbit og dobbeltsidig tape, jeg gjorde det på min pga jeg ikke hadde flere hdd cages igjen. ingen temp problemer, selv når jeg skrur av vifta i fronten. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 små ssder kan man også montere med en pappbit og dobbeltsidig tape, jeg gjorde det på min pga jeg ikke hadde flere hdd cages igjen. ingen temp problemer, selv når jeg skrur av vifta i fronten. Jeg antar spørmsålet er jævlig dumt, men: Det har vel ingenting å si om SSDen henger, slenger, opp eller ned, ettersom det ikke er noen fysisk disk inni den som snurrer? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Man kan hoppe i trampoline med SSD. Its been done. 3,5" brankettene i Define Mini er da kompatible med 2.5" ?!? PS: De skrus inn fra undersiden. Endret 9. mars 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 små ssder kan man også montere med en pappbit og dobbeltsidig tape, jeg gjorde det på min pga jeg ikke hadde flere hdd cages igjen. ingen temp problemer, selv når jeg skrur av vifta i fronten. Jeg antar spørmsålet er jævlig dumt, men: Det har vel ingenting å si om SSDen henger, slenger, opp eller ned, ettersom det ikke er noen fysisk disk inni den som snurrer? du kan gjøre stort sett hva du vil med en ssd, de har ingen bevegelige deler som kan bli ødelagt under vibrasjon. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Man kan hoppe i trampoline med SSD. Its been done. 3,5" brankettene i Define Mini er da kompatible med 2.5" ?!? PS: De skrus inn fra undersiden. Det kan stemme, det er nok jeg som ikke har sjekket hvilket kabinett han skal ha. Bare en liten "ref" fra en tråd hvor du hjalp meg, så glemte jeg å legge med ekstra ramme (Antec 900 har ingen slike) til Samsung-disken. Bare sånn i tilfelle Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Aha yes stemmer det. Antec Nine Hundred har ikke den. Lenke til kommentar
nydal Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 kvifor 6500 når 6600k er berre en hundre lapp meir? http://www.prisjakt.no/product.php?p=3226023 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 To varianter er satt opp pga budsjett. Ts gikk vel for 6600k også .. Dessuten er cpu en ting. Hk og ram kan også trekke opp pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå