ahpadt Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg ville skrevet mer om hovedoppgaven din der. Står jo så vidt noe som helst. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Hvis du først skal ha bilde der bør du ta et bedre ett. Det du har valgt er veldig mørkt, og ikke særlig flatterende. Få noen andre til å ta bildet, og zoom litt mer ut enn på bildet du har valgt. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Bildet er det mest åpenbare. Få en venn til å ta bilde med hvit bakgrunn. Dette kan du også bruke f.eks. på linkedin. Jeg ser at du har skrevet arbeidserfaring, men uten å angi hvor dette er? Er det på skolen eller hos arbeidsgiver? Dette bør angis. Lenke til kommentar
Therealkorris Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Hei folkens! Jeg har hørt på mange av de gode tipsene deres for en bedre CV og har prøvd etter beste evne å redigere min. Kan dere ta en titt og fortelle meg om den holder mål ? Dere har vært til så stor hjelp allerede. Lenke til kommentar
-submariner- Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Bedriften SKAL være en seriøs aktør. Bedrifter SKAL kunne gi meg utfordringer og lære meg opp. Bedriften SKAL dekke eventuelle reiser for meg Skjønner problemet ditt og hvorfor du gjør det du gjør, men det er ingen seriøse bedrifter som vil ansette deg. Sosial dumping (som kort fortalt betyr at noen gjør samme jobben for lavere lønn enn tariffavtalen tillater) blir ikke godtatt i det seriøse arbeidslivet, og ingen seriøse bedrifter kan tillate seg en slik avtale du skisserer. Selv om det ikke føles sånn nå er det noe du også bør være glad for. 1 Lenke til kommentar
Therealkorris Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Bedriften SKAL være en seriøs aktør. Bedrifter SKAL kunne gi meg utfordringer og lære meg opp. Bedriften SKAL dekke eventuelle reiser for meg Skjønner problemet ditt og hvorfor du gjør det du gjør, men det er ingen seriøse bedrifter som vil ansette deg. Sosial dumping (som kort fortalt betyr at noen gjør samme jobben for lavere lønn enn tariffavtalen tillater) blir ikke godtatt i det seriøse arbeidslivet, og ingen seriøse bedrifter kan tillate seg en slik avtale du skisserer. Selv om det ikke føles sånn nå er det noe du også bør være glad for. Jeg forstår hva du prøver å si, men jeg kommer ikke til å jobbe under tarifflønn eller jobbe gratis sånn direkte. Jeg kommer til å få fult betalt men Nav vil dekke mye av den lønnen jeg vil komme til å motta. Lenke til kommentar
-submariner- Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Bedriften SKAL være en seriøs aktør. Bedrifter SKAL kunne gi meg utfordringer og lære meg opp. Bedriften SKAL dekke eventuelle reiser for meg Skjønner problemet ditt og hvorfor du gjør det du gjør, men det er ingen seriøse bedrifter som vil ansette deg. Sosial dumping (som kort fortalt betyr at noen gjør samme jobben for lavere lønn enn tariffavtalen tillater) blir ikke godtatt i det seriøse arbeidslivet, og ingen seriøse bedrifter kan tillate seg en slik avtale du skisserer. Selv om det ikke føles sånn nå er det noe du også bør være glad for. Jeg forstår hva du prøver å si, men jeg kommer ikke til å jobbe under tarifflønn eller jobbe gratis sånn direkte. Jeg kommer til å få fult betalt men Nav vil dekke mye av den lønnen jeg vil komme til å motta. Beklager, da misforstod jeg :-) Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Bedriften SKAL være en seriøs aktør. Bedrifter SKAL kunne gi meg utfordringer og lære meg opp. Bedriften SKAL dekke eventuelle reiser for meg Skjønner problemet ditt og hvorfor du gjør det du gjør, men det er ingen seriøse bedrifter som vil ansette deg. Sosial dumping (som kort fortalt betyr at noen gjør samme jobben for lavere lønn enn tariffavtalen tillater) blir ikke godtatt i det seriøse arbeidslivet, og ingen seriøse bedrifter kan tillate seg en slik avtale du skisserer. Selv om det ikke føles sånn nå er det noe du også bør være glad for. Heldigvis så finnes det nok av "useriøse" bedrifter som vil gi arbeidsledige en sjanse. Lundin og Siemens er et par eksempler. Ikke alle er verdt 450k rett fra skolebenken. Å kunne jobbe for mindre hjelper folk å få en fot innenfor sin industri. Lenke til kommentar
Therealkorris Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) du kan sammenligne det med praksis plass om du vil, bortsett fra her så må jeg få en heltids ansettelse for at regelen skal gjelde Endret 29. mars 2016 av korani Lenke til kommentar
V_B Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Vil først ønske deg lykke til! Hvis jeg skulle kommet med noen enkle innspill så ville det være; 1. Du skriver "Nøkkelkvalifikasjoner og Datakunnskaper", men jeg sitter ikke igjen med særlig inntrykk av sistnevnte etter at jeg har lest avsnittet. Hva med å bare skrive "Nøkkelkvalifikasjoner"? 2. Når jeg tenker nøkkelkvalifikasjoner så tenker jeg egenskaper eller erfaringer. Jeg ville nok ikke vært så spesifikk i beskrivelsen av innholdet i hovedprosjektet under nøkkelkvalifikasjonene mine. Dette har du tross alt viet mye plass under arbeidserfaring. 3. I nøkkelkvalifikasjonene har du uttalelser som "utmerket evne til å tilegne med nye kunnskaper", "bred kunnskap om mye" og "veldig god med IT". Her ville jeg inkludert eksempler til å underbygge påstandene! 4. I kompetanseområder burde du være konsekvent med store og små bokstaver. 5. I arbeidserfaring; Elektriske anlegg. Du skriver at du har jobbet med diverse foreskrifter og normer. Her ville jeg inkludert hvilke foreskrifter og normer det gjelder! Til slutt så vil jeg vurdert å bruke "Blokkjuster" som tekstformat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå