Gå til innhold

[Løst] Tilbud på Intel prosessorer hos komplett - Kommer nye modeller snart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LGA1150 er utgående ja, så det er nok fordi komplett prøver å tømme lageret.

Men syns ikke det er så godt kjøp med tanke på dolarkursen og DDR3 muligens går litt opp i pris.

Kan være hvis AMD Zen kommer til sommeren vil prisen gå ned ennå 500 kr da vil de cpuene være noe å vurdere.

Men man må jo se på DDR3 ram prisene.

Tror komplett kunne lettere få solgt de uten intel kjøper. Med coolermaster 212 evo inkludert i prisen.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

At de kjører tilbud på Z97 er jo ikke så rart med tanke på nye 6 serie cpu'er som har kommet. Men at de har de mest kjøpte X99 cpu'ene (5820k/5930k) på tilbud så sitter jeg å håper litt på at Skylake-E er rett rundt hjørnet :huh:

Lenke til kommentar

At de kjører tilbud på Z97 er jo ikke så rart med tanke på nye 6 serie cpu'er som har kommet. Men at de har de mest kjøpte X99 cpu'ene (5820k/5930k) på tilbud så sitter jeg å håper litt på at Skylake-E er rett rundt hjørnet :huh:

Broadwell-E først. Skylake-E er en god stund til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne ønsket i7-5960X hadde vært noe tilbud på.

Komplett Gamer Xtreme Demo

3stk GTX980,i7-5960X Extreme,32GB RAM,500GB SSD,4TB HDD,Win 8.1 Pro

Dette er ikke særlig fristene for pc bygger.

Lenke til kommentar

Broadwell-E først. Skylake-E er en god stund til.

Okay, men tror du Broadwell-E er lenge til da? Har man noen anelse om hva kan man forvente ift. antall kjerner, hastighet, nm og strømforbruk?

Lenke til kommentar

Takker for den :)

Det står Broadwell-E Q2 2016 så sikkert derfor Haswell-E er på tilbud nå da. Vet at mye av det som står der kun er rykter forelpig men en prisforskjell på USD 160 fra i7-6800 og i7-6850 hvor eneste forskjellen fra hva jeg kan se er 200MHz høyere klokk på i7-6850k kan jeg ikke helt se poenget med. Hvis prisen på i7-6800k blir rundt 5820k så kan jeg tenke meg at det kan bli et veldig bra kjøp ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...