NoraCeline-00 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hvor mye røyker du til vanlig? Og hvor mye er det meste du har røyka på en dag? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hvorfor lurer du på det? Jeg røyker nok til at det kan regnes som aktivt selvmord Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Røykte ganske heftig før, gikk vel 10-15 røyk om dagen men nå røyker jeg 1 om dagen (morgenen) og bruker snus. Meste jeg har røykt er vell når jeg kjørte bergen-oslo alene om natten da tror jeg det gikk to 20 pakninger på den turen Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Pleide å røyke ca 12 stk om dagen. Men nå er jeg nede i 1-3 om dagen, og på vei mot 0 1 Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Røykte ganske heftig før, gikk vel 10-15 røyk om dagen men nå røyker jeg 1 om dagen (morgenen) og bruker snus. Meste jeg har røykt er vell når jeg kjørte bergen-oslo alene om natten da tror jeg det gikk to 20 pakninger på den turen Vil ikke kalle 10-15 om dagen for heftig! Det er jo egentlig ganske lite! De fleste jeg kjenner røyker mellom 20 og 30 om dagen. Selv kan jeg godt røyke to 20 pakninger på en dag! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Festrøyker som en svamp. Eller, svamp og svamp, 7-15 stykker på en kveld, vet ikke hvor ille det er. Meste jeg har røyka på en dag må være rundt 2 pakker på festival. Røyker aldri til vanlig / i edru tilstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå