Redaksjonen. Skrevet 4. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2016 101 kilometer med fire felts motorveg imponerer ikke Arbeiderpartiet, men NAF jubler over planene det statlige vegselskapet Nye Veier la fram torsdag.Nye vegprosjekter begeistrer og skuffer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2016 Så da kan vi stole på at Arbeiderpartiet og Eirik Sivertsen vil sørge for enda høyere tempo i veibyggingen og enda bedre standard på veiene? Godt å vite at Arbeiderpartiet kommer til å gjøre ting enda bedre enn hva Solvik-Olsen får til. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2016 Dem klager alttid på det de andre planlegger, men de hadde jo selv muligheten til å gjøre hva de ville i mange herrens år. Lenke til kommentar
ØyvindAAA Skrevet 7. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2016 Dette er jo bare et spill for galleriet. Nye veier startet 1.1.2016 og har allerede alt klart for en anbudsrunde. Forarbeidet har allerede blitt gjort hos Statens vegvesen, og nå skal liksom Nye veier framstå som raskt og effektivt. Hadde man endret finansieringen av Statens vegvesen i stedet for å opprette Nye veier A/S så hadde det samme blitt oppnådd. Hvorfor gjør de ikke det? Jeg tror det er begynnelsen på en privatisering av hele veisektoren. Det er dårlig av NAF å så ukritisk uten klarsyn gå på limpinnen. 2 Lenke til kommentar
Itholia Skrevet 11. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2016 Dem klager alttid på det de andre planlegger, men de hadde jo selv muligheten til å gjøre hva de ville i mange herrens år. Planlegge er nettopp det Arbeiderpartiet her har gjort. Alle strekningene som nå skal bygges av Nye Veier, er strekninger som er ferdig utredet, og ligger inne til kommunegodkjenning, eller er ferdig godkjent. Planarbeidet med samtlige strekninger ble startet av den Rød-Grønne regjeringens andre periode. Dessverre har et par av strekingene fått utsatt oppstartsdato fordi de skulle legges inn under dette nye selskapet. Personlig støtter jeg oppunder Solvik-Olsens forslag om å opprette et veiselskap, men dette burde vært gjort slik at det bare tok for seg nye strekninger, som ikke var byggeklare. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2016 Planlagt har de gjort her i området i nesten 50 år på noen strekninger. Imens stikker andre landsdeler av med alle pengene. Hva skjedde med handlekraft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg