Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Skål! Nå er det straks helg! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Kjempeflott Helene!! Tusen takk Tove! Og god helg til deg! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Veldig flott, Helene Svært sjelden jeg liker slik etterbehandling, men her synes jeg det ble bra. Særlig fra glassene og nedover. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Veldig flott, Helene Svært sjelden jeg liker slik etterbehandling, men her synes jeg det ble bra. Særlig fra glassene og nedover. Så hyggelig at du likte det Ble godt nøgde sjøl også, selv om bildet er tatt gjennom glassruta i skapet. Koselige farger synes jeg. Originalen har røde glass.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hei, Helene. Et riktig spennende bilde, som så absolutt kler den behandlingen du har gitt det i Snapseed. ("Schnaps"-seed ?). M v h Albert Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Hei, Helene. Et riktig spennende bilde, som så absolutt kler den behandlingen du har gitt det i Snapseed. ("Schnaps"-seed ?). M v h Albert Hehe! Den var morsom! Takk for hyggelig besøk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Stilig bilde , flott komponert og med den særegne snapseed etterbehandlingen En fin og dus fargepalett . Til sukkerbaronen er det å si at :: sweet dreams are made of this .. (Annie Lennox) God helg til deg ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Stilig bilde , flott komponert og med den særegne snapseed etterbehandlingen En fin og dus fargepalett . Til sukkerbaronen er det å si at :: sweet dreams are made of this .. (Annie Lennox) God helg til deg ! Mvh Alec Sitter og leter etter kamerastiv som er bra, men likevel lite nok til å dra med seg. Fant dette: Sirui T-025X! ka du trur om det? ....det spørs bare om jeg greier å få tak i det noe sted... Ser kult ut med sånn kulehodegreie, det har jeg ikke prøvd Sporet visst litt av jeg! Takk for fin kommentar og gooooood helg til deg! Har du andre forslag, så kom med dem. Så også på et Manfrotto Befree stativ.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Stilig bilde , flott komponert og med den særegne snapseed etterbehandlingen En fin og dus fargepalett . Til sukkerbaronen er det å si at :: sweet dreams are made of this .. (Annie Lennox) God helg til deg ! Mvh Alec Sitter og leter etter kamerastiv som er bra, men likevel lite nok til å dra med seg. Fant dette: Sirui T-025X!ka du trur om det? ....det spørs bare om jeg greier å få tak i det noe sted... Ser kult ut med sånn kulehodegreie, det har jeg ikke prøvd Sporet visst litt av jeg! Takk for fin kommentar og gooooood helg til deg! Har du andre forslag, så kom med dem. Så også på et Manfrotto Befree stativ.. Hei Helene ! Stativet ser interessant ut , det er rimelig identisk egenskapsmessig med stativet jeg bruker , et Induro CT 014 som egentlig er gått ut av produksjon men som fremdeles finnes tilgjengelig hos Japan Photo til 2790,- og så kommer et stativhode i tillegg . Har selv et stativhode fra Really Right Stuff med hurtigfeste dette kan anbefales da det å skru på kameraet er fryktelig tungvint . Tror dessverre ikke det er noen distributør av dette merket i Norge , jeg fikk poden i USA til å kjøpe det for meg . Men det finnes sikkert andre tilsvarende . På grunn av senterstolpen/staget er det kikke mulig å få kameraet langt nok ned mot bakken når jeg trenger ekstra lav kameravinkel , så jeg har kjøpt meg et ekstra stativ : et Sirui 3T-35K . Betalte ca 700+ for det hos Elite Foto i Bergen . Manfrotto stativet har jeg ikke så mye peiling på men det er tilgjengelig hos Japan Photo til 1994,- dert ser ut som om stativhode følger med i prisen . Det interessante med Manfrottostativet er låsemekanismen på beina , du slipper å skru på beina for låse/åpne . Dette gjøres med et klemmesystem kjapt og enkelt . Du snakket om å spore av , her har jeg også gitt meg inn på skrivekløens stier . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Stilig bilde , flott komponert og med den særegne snapseed etterbehandlingen En fin og dus fargepalett . Til sukkerbaronen er det å si at :: sweet dreams are made of this .. (Annie Lennox) God helg til deg ! Mvh Alec Sitter og leter etter kamerastiv som er bra, men likevel lite nok til å dra med seg. Fant dette: Sirui T-025X!ka du trur om det? ....det spørs bare om jeg greier å få tak i det noe sted... Ser kult ut med sånn kulehodegreie, det har jeg ikke prøvd Sporet visst litt av jeg! Takk for fin kommentar og gooooood helg til deg! Har du andre forslag, så kom med dem. Så også på et Manfrotto Befree stativ.. Hei Helene ! Stativet ser interessant ut , det er rimelig identisk egenskapsmessig med stativet jeg bruker , et Induro CT 014 som egentlig er gått ut av produksjon men som fremdeles finnes tilgjengelig hos Japan Photo til 2790,- og så kommer et stativhode i tillegg . Har selv et stativhode fra Really Right Stuff med hurtigfeste dette kan anbefales da det å skru på kameraet er fryktelig tungvint . Tror dessverre ikke det er noen distributør av dette merket i Norge , jeg fikk poden i USA til å kjøpe det for meg . Men det finnes sikkert andre tilsvarende . På grunn av senterstolpen/staget er det kikke mulig å få kameraet langt nok ned mot bakken når jeg trenger ekstra lav kameravinkel , så jeg har kjøpt meg et ekstra stativ : et Sirui 3T-35K . Betalte ca 700+ for det hos Elite Foto i Bergen . Manfrotto stativet har jeg ikke så mye peiling på men det er tilgjengelig hos Japan Photo til 1994,- dert ser ut som om stativhode følger med i prisen . Det interessante med Manfrottostativet er låsemekanismen på beina , du slipper å skru på beina for låse/åpne . Dette gjøres med et klemmesystem kjapt og enkelt . Du snakket om å spore av , her har jeg også gitt meg inn på skrivekløens stier . Alec Det beste med dette Sirui stativet er at det er så lite at jeg kan ha det i sekken, og så har det krok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Stilig bilde , flott komponert og med den særegne snapseed etterbehandlingen En fin og dus fargepalett . Til sukkerbaronen er det å si at :: sweet dreams are made of this .. (Annie Lennox) God helg til deg ! Mvh Alec Sitter og leter etter kamerastiv som er bra, men likevel lite nok til å dra med seg. Fant dette: Sirui T-025X!ka du trur om det? ....det spørs bare om jeg greier å få tak i det noe sted... Ser kult ut med sånn kulehodegreie, det har jeg ikke prøvd Sporet visst litt av jeg! Takk for fin kommentar og gooooood helg til deg! Har du andre forslag, så kom med dem. Så også på et Manfrotto Befree stativ.. Hei Helene !Stativet ser interessant ut , det er rimelig identisk egenskapsmessig med stativet jeg bruker , et Induro CT 014 som egentlig er gått ut av produksjon men som fremdeles finnes tilgjengelig hos Japan Photo til 2790,- og så kommer et stativhode i tillegg . Har selv et stativhode fra Really Right Stuff med hurtigfeste dette kan anbefales da det å skru på kameraet er fryktelig tungvint . Tror dessverre ikke det er noen distributør av dette merket i Norge , jeg fikk poden i USA til å kjøpe det for meg . Men det finnes sikkert andre tilsvarende . På grunn av senterstolpen/staget er det kikke mulig å få kameraet langt nok ned mot bakken når jeg trenger ekstra lav kameravinkel , så jeg har kjøpt meg et ekstra stativ : et Sirui 3T-35K . Betalte ca 700+ for det hos Elite Foto i Bergen . Manfrotto stativet har jeg ikke så mye peiling på men det er tilgjengelig hos Japan Photo til 1994,- dert ser ut som om stativhode følger med i prisen . Det interessante med Manfrottostativet er låsemekanismen på beina , du slipper å skru på beina for låse/åpne . Dette gjøres med et klemmesystem kjapt og enkelt . Du snakket om å spore av , her har jeg også gitt meg inn på skrivekløens stier . Alec Det beste med dette Sirui stativet er at det er så lite at jeg kan ha det i sekken, og så har det krok. Hei Helene ! Sirui stativet ser ut til å være et bra valg , og du kan også bruke det uten senterstaget og da bruke det med behov for en ekstra lav kameravinkel . På hjemmesiden deres er det en norsk importør nevnt og de kan sikkert opplyse om hvem som er forhandlere i Norge . Hjemmesiden : http://en.zssirui.com Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg