Gå til innhold

Noen her som kunne hjulpet meg økonomisk? En tusenlapp eller 2

Anbefalte innlegg

Selv om det er en anonym som poster så betyr ikke det at det er TS. Sjekk hash'en ;)

Sletter man coockies og får ny ip så har ikke forumet, så vidt jeg vet noen mulighet for å finne ut hvem du er. Ergo ny hash.
Nå må man faktisk være logget inn for å skrive som anonym, så forumet vet hvem som poster. Hash i en tråd endrer seg ikke med mindre man endrer tittel, noe som er tilfelle her ettersom jeg endret den.

Men, vanligvis holder man samme hash i hele tråden...

Takk for oppklaringen.  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om det er en anonym som poster så betyr ikke det at det er TS. Sjekk hash'en ;)

Sletter man coockies og får ny ip så har ikke forumet, så vidt jeg vet noen mulighet for å finne ut hvem du er. Ergo ny hash.

Du tar feil. Hash er generert ut ifra brukeren man allerede har på diskusjon. Ikke IP eller cookie. De høyere makter på forumet kan via hash i innlegg spore brukernavnet som er knyttet til innlegg. Men dette blir kun gjort i ekstreme tilfeller og ikke på hverdags.

Jeg trodde det var en tidsbegrenset kobling mellom bruker og anonyme innlegg, og at det var no turning back etter en viss tid? 

Nå blir dette fort litt off topic, jeg beklager det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...