svenni84 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hei Jeg har et problem som jeg ikke forstår meg på. Målet er å koble til en panasonic st-50 og en dell 2311h til min stasjonære pc. Å koble til ST-50 går fint,det gjør jeg med en HDMI-kabel. Dell'en prøver jeg å koble til med en DVI-D single link kabel, nyinkjøpt fra Clas O. Denne skjermen gjenkjenner aldri windows, den dukker altså ikke opp i Kontrollpanel->Skjerm dialogboksen. Noen oppdagelser: - Ved omstart vises asus logo og lignende på skjermen før signalet forsvinner rett før windows lastes. - ved oppdatering av HD 4000 driverne virker skjermen helt til PCen starter på nytt eller vekkes fra dvale. Da er signalet til skjermen borte igjen - Jeg har også en dvi-d single link -- HDMI kabel. Det fungerer å plugge DVI enden i PCen og HDMI delen i ST-50. Dell'en fungerer i motsatt tilfelle, dvs med DVI i Dell'en og hdmi i PCen. Ut i fra observasjonene over mener jeg å kunne konkludere med at det må være en software-feil et sted, mens hardware-messig fungerer saker og ting. Jeg har prøvd å oppdatere drivere for HD4000 fra Intels nettsider, men det hjelper ikke. Ut over det vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre og håper på gode råd herfra. Jeg kan gjerne teste noe dersom det hjelper å diagnostisere problemet. PCen har hovedkort ASUS P8Z77-I Deluxe med prosessor Intel 3570K med HD 4000 innebygget grafikk og kjører win10 64-bit. Hovedkortet har: 1 x DVI-I 1 x DisplayPort 1 x HDMI Dell-skjermen skal støtte: DVI-D (HDCP), D-sub, DisplayPort Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Har kjøpt en display port kabel. Håper den fikser biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå