rivfader_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) har nettopp oppgradert pc'en en del, en del komponenter mangler, men det viktigste for meg er i box. =) måtte bare nevne at jeg kjøpte ei cpuvifte til litt under 200kr (CoolerMaster AERO7 Lite), og jeg overklokket min XP2500+ til 2.2 ghz med en gang, og ligger nå på 36C idle og 40C med full load. Hvem sier at overklokking trenger å være dyrt? Endret 19. november 2003 av rivfader_ Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 ...jeg overklokket min XP2500+ til 2.2 ghz med en gang.. høres ut som goe greier, men ka hovedkort har du? og kordan klokka du den? har en kammerat som liter med å få klokka den, må den "låses opp"? Lenke til kommentar
capy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 høres ut som gode greier, men hvilket hovedkort har du? og hvordan klokket du den?har en kammerat som sliter med å få klokket den, må den "låses opp"? om vennen din nettopp har kjøpt den cpuen, så kan det hende at den er låst. da går det ikke an å låse den opp. i alle fall ikke enda. men han kan fremdeles stille på FSB. Lenke til kommentar
rivfader_ Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har et asus a7v600 hk..gjorde ikke noe spesielt unntatt å sette mp til 11, fsb til 200 og stille opp vcore'n en smule... vet ikke om min er låst da jeg ikke har stilt på annet enn fsb'en..skal prøve å presse den litt til når jeg har kjøpt meg en decent cpu-kjøler... Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 ja, cpu'en er rykende fra butikken.. kjøpt forje uke.. sjekka med han, det var en 2600+.. har det noe å si? og kan man på noen som helst måte vite på forhånd om den er låst? Lenke til kommentar
rmx Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Coolermaster vifter suger max!!!!! Lenke til kommentar
OVK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Noen her som vet hvor mye jeg sette strømmen på CPUen min? Den står nå på 1.775..... Lenke til kommentar
ecco Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det med MP lås er hipp som happ og bullshit. Jeg fikk meg nettop en 2500+ Barton som hadde stepping fra uke 41. Dvs at den skal være låst. Men ufattelig nok kunne jeg stille på MP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå