fugledama888 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem? Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 67 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem? Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel? Hallo, våkn opp! Dette er en telletråd. Lenke til kommentar
fugledama888 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 67 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem?Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel? Hallo, våkn opp! Dette er en telletråd. Okey, sorry - må bare spørre: er det kun beregnet for telleinteresserte og for folk som teller hele tiden? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 69 67 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem?Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel? Hallo, våkn opp! Dette er en telletråd. Okey, sorry - må bare spørre: er det kun beregnet for telleinteresserte og for folk som teller hele tiden? Hva mente du i det hele tatt med det du skrev? 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 70 Det finnes mange tråder, eller lag en tråd for å diskutere i...... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) 72 Ikke glem å kutt ned pyramide sitater! Endret 9. juni 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg