KatrinaS Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 47 (Fordi samme moderator/administrasjon kan ikke ødelegge to ganger på rad ) Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Plis slett denne moderator. Endret 7. juni 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
fugledama888 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene? Hva i all verden snakker du om, og med hvem? 1 Lenke til kommentar
fugledama888 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem? Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg