TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Minner deg på at reglene for posten i denne tråden er 1 tall per post. Reglene er beskrevet i Trådens tittel og er ikke noe du kan gjøre noe med TheDarkseeds med mindre flere her velger å gå med på det, isåfall bør dere diskutere dette mens det telles og komme til enighet, noe jeg ikke kan se. Siden jeg ikke ønsker å ødelegge denne tråden så bruker jeg Carte "moderator" til å hoppe over reglene i tråden og gir dere et tall som er gyldig så dere kan fortsette etter dette : 217 Hvor henn ser du den regelen i første post, Malvado? Jeg kan ikke se den regelen ingen steds. Nå kommer vi unnder hvordan man tålker regelen her, jeg tålker ikke regelen slik som du tålker den. Jeg er forvirret, jeg mener at jeg er forvirret. 220 Endret 25. mai 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Neste tall: 221 Endret 25. mai 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Nå har jeg et spørsmål til alle, hvordan tålker dere regelen under denne leken? Neste tall: 222 Endret 25. mai 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 221 Ett tall per post. Én post på rad per bruker. Ferdig diskutert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 221 Ett tall per post. Én post på rad per bruker. Ferdig diskutert. Hvor i svarte ser du det henn? Forklar!! PS: Du har feil tall: Neste er 223 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) De som deltar i disse trådene er vant til at man skal vente til en annen person har postet et tall, hvis ikke så kan jo man bare spamme i vei for å øke antall poster til man treffer den summen man ønsker eller til og med automatisere det hele , noe som er helt imot hensikten. Og forresten, nå kan dere begynne på nytt på 1... Endret 25. mai 2016 av Malvado Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) De som deltar i disse trådene er vant til at man skal vente til en annen person har postet et tall, hvis ikke så kan jo man bare spamme i vei for å øke antall poster til man treffer den summen man ønsker eller til og med automatisere det hele , noe som er helt imot hensikten. Og forresten, nå kan dere begynne på nytt på 1... Jeg klarer ikke å forstå helt, hva du mener. Første settningen er grei, resten fårstår jeg ikke. 1 Endret 25. mai 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) 3 Malvado, sa at vi skulle begynne på 1, så da skal liksom du si 2 ikke 3. For å være ærlig, jeg føler at det har blitt rot her allerede. Jeg begynte ikke med det rote. Så det er jeg som skal si 3 nå. PS: Jeg trodde alt var røddet opp nå, etter Malvado sin siste melding. :nei: Endret 26. mai 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Det var jammen meg på tide. 4 Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Nå har jeg et spørsmål til alle, hvordan tålker dere regelen under denne leken? Neste tall: 222 Det er enkelt, det står i topicen, KAN VI POSTE 300 GANGER. Så om du skriver flere tall i en post har du fortsatt ikke postet mer enn en gang. Det er laaaaangt i fra rocket science.. Som ikke er rocket science i seg sjøl 9 Endret 26. mai 2016 av Techpoint Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Nå har jeg et spørsmål til alle, hvordan tålker dere regelen under denne leken? Neste tall: 222 Det er enkelt, det står i topicen, KAN VI POSTE 300 GANGER. Så om du skriver flere tall i en post har du fortsatt ikke postet mer enn en gang. Det er laaaaangt i fra rocket science.. Som ikke er rocket science i seg sjøl 9 Jeg skjønner ikke måten du tenker på. Jeg oppfatter ikke at man må forholde seg til kun en post. Eller kun et tall i per post. Det står ingenting om det. Slik oppfatter jeg regelen under denne leken: Vi kan post 300 ganger uavhenging av hvor mange post og tall man selv legger ut. Til en admin/moderator ødelegger. Sånn sagt, sånn jeg har sagt tidligere, vi oppfatter denne regelen forsjelig. Endret 26. mai 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg