Gå til innhold

Kan vi poste 500 ganger uten at en admin/moderator poster?


Anbefalte innlegg

Minner deg på at reglene for posten i denne tråden er 1 tall per post. Reglene er beskrevet i Trådens tittel og er ikke noe du kan gjøre noe med TheDarkseeds med mindre flere her velger å gå med på det, isåfall bør dere diskutere dette mens det telles og komme til enighet, noe jeg ikke kan se.

 

Siden jeg ikke ønsker å ødelegge denne tråden så bruker jeg Carte "moderator" til å hoppe over reglene i tråden og gir dere et tall som er gyldig så dere kan fortsette etter dette :

 

217

 

Hvor henn ser du den regelen i første post, Malvado? Jeg kan ikke se den regelen ingen steds. Nå kommer vi unnder hvordan man tålker regelen her, jeg tålker ikke regelen slik som du tålker den.  :hrm:  Jeg er forvirret, jeg mener at jeg er forvirret. :hm:

 

220

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som deltar i disse trådene er vant til at man skal vente til en annen person har postet et tall, hvis ikke så kan jo man bare spamme i vei for å øke antall poster til man treffer den summen man ønsker eller til og med automatisere det hele , noe som er helt imot hensikten.

 

Og forresten, nå kan dere begynne på nytt på 1...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

De som deltar i disse trådene er vant til at man skal vente til en annen person har postet et tall, hvis ikke så kan jo man bare spamme i vei for å øke antall poster til man treffer den summen man ønsker eller til og med automatisere det hele , noe som er helt imot hensikten.

 

Og forresten, nå kan dere begynne på nytt på 1...

Jeg klarer ikke å forstå helt, hva du mener. :hrm: Første settningen er grei, resten fårstår jeg ikke.

 

1

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Nå har jeg et spørsmål til alle, hvordan tålker dere regelen under denne leken? :hmm:

 

Neste tall: 222

Det er enkelt, det står i topicen,   KAN VI POSTE 300 GANGER.  Så om du skriver flere tall i en post har du fortsatt ikke postet mer enn en gang.   Det er laaaaangt i fra rocket science..  Som ikke er rocket science i seg sjøl :p

 

9

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

 

Nå har jeg et spørsmål til alle, hvordan tålker dere regelen under denne leken? :hmm:

 

Neste tall: 222

Det er enkelt, det står i topicen,   KAN VI POSTE 300 GANGER.  Så om du skriver flere tall i en post har du fortsatt ikke postet mer enn en gang.   Det er laaaaangt i fra rocket science..  Som ikke er rocket science i seg sjøl :p

 

9

Jeg skjønner ikke måten du tenker på. :hrm: Jeg oppfatter ikke at man må forholde seg til kun en post. Eller kun et tall i per post. Det står ingenting om det. :hrm:

Slik oppfatter jeg regelen under denne leken:

Vi kan post 300 ganger uavhenging av hvor mange post og tall man selv legger ut. Til en admin/moderator ødelegger. Sånn sagt, sånn jeg har sagt tidligere, vi oppfatter denne regelen forsjelig.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...