piccolo Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hei, skal selge denne mobilen og lurer på hvor mye jeg kan få for den! Den er ubrukt og ligger forseglet i esken, så hvor mye kan jeg selge den for? Ser at Expert, Elkjøp o.l lister den til 6000 kr! Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Og Lefdal selger den for 3.895 kr så du må nok en del under det. Etter at Z5 serien kom er nok Z3 serien falt litt i både interesse og verdi. Min erfaring etter mange år på Finn.no med kjøp og salg av telefoner, er at Sony dessverre er litt vanskelige å bli kvitt. Rart egentlig, for de er jo ikke verst og Sony er jo et anerkjent merke. Jeg vil tippe at du kan få 2.500 kr for den. Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Den ligger da på 5500 hos Lefdal.no? 2500 er syyykt lite, hadde håpet på rundt 4000 hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Sjekk prisguide.no Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Merkeligt, om jeg går inn på selve (ikke gjennom prisguide.no) siden står den til 5500 kr. Er det noe kampanje som de ikke har oppdatert muligens? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Merkeligt, om jeg går inn på selve (ikke gjennom prisguide.no) siden står den til 5500 kr. Er det noe kampanje som de ikke har oppdatert muligens? Det er mulig. Men du ser også at flere andre selger den for 4.199kr - 4.390kr Endret 3. mars 2016 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Som vanlig er svaret "det noen er villig å betale for den". Du kan ikke ta utgangspunkt i dyreste pris i butikk. Antar du skal selge den på Finn(?) Da sjekker du hva andre selger sin for og legger deg litt over det du ønsker å få for den, for alle skal jo prute uansett. Du skriver at den er forseglet i eske, har du kvittering er det et stort pluss ift. garantien/reklamasjon. Den skal få Android 6 Marshmallow, men hvem vet når. Sony sier "snart"... Lykke til med salget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå