Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Langs Steinsfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Flott vinterbilde ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Flott vinterbilde ? M v h Leif ? Hei Leif, takk for god(e) kommentar(er) ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg tror jeg ville rettet bildet etter stolpen i midten siden den er veldig iøynefallende. Likte best V1 med de kalde fargene. Bilde oser jo av frost! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg tror jeg ville rettet bildet etter stolpen i midten siden den er veldig iøynefallende. Likte best V1 med de kalde fargene. Bilde oser jo av frost! V3 i opprettet versjon er lagt inn Helene. Du legger jo merke til alt, - og takk for det ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg tror jeg ville rettet bildet etter stolpen i midten siden den er veldig iøynefallende. Likte best V1 med de kalde fargene. Bilde oser jo av frost! V3 i opprettet versjon er lagt inn Helene. Du legger jo merke til alt, - og takk for det !Skj Hehe! Jeg er vel litt pirkete kanskje, men synes det ble bedre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Flott vinterllandskapsbilde , fint komponert og med et fint lys og en dus og fin fargepalett. Liker v3 best . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Når jeg her tenker en beskjæring oppe slik at lyspunktene over og gjennom treet forsvinner så er vel det en sak for like eller ikke like. Men jeg begrunner med at det da blir en roligere og renere avslutning oppe. Utover det ingenting å si på utsnitt og komp. Noen linjer gir god spenning i bildet. V2 best lys etter min mening så velger meg den. V3 med diagonallinje omtrent ut i nedre venstre hjørne velger jeg da helt bort. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Flott vinterbilde ? M v h Leif ? Hei Leif, takk for god(e) kommentar(er) !Skj Bare hyggelig ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Flott vinterllandskapsbilde , fint komponert og med et fint lys og en dus og fin fargepalett. Liker v3 best . Mvh Alec Takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Når jeg her tenker en beskjæring oppe slik at lyspunktene over og gjennom treet forsvinner så er vel det en sak for like eller ikke like. Men jeg begrunner med at det da blir en roligere og renere avslutning oppe. Utover det ingenting å si på utsnitt og komp. Noen linjer gir god spenning i bildet. V2 best lys etter min mening så velger meg den. V3 med diagonallinje omtrent ut i nedre venstre hjørne velger jeg da helt bort. Roar Har forflyttet meg til Røros (med gjester) og det blir ikke så mye tid til Bildekritkkaktivitet, smetter innom når jeg har mulighet. Kutt slik du antyder gir et godt resultat, og absolutt et godt forslag dette. Hvitbalanse justert i V2, liker nok lyset best her jeg også. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg