Woltox Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Halloen, har i lengre tid hatt problemer med windows og igår så bestemte den seg for å ikke loade inn. Står 15min å loader med windows logoen i bakgrunnen, så bytter den over til sekunderskjerm med loading i evig tid. Valgte da etter en del forsøk å resette osdisken med hjelp av feilsøkingsdelen, den hoppet relativt kjapt opp til 25% og der har den stått i 2 timer (står at det kan ta flere timer) er det noe grunn til bekymring da den har brukt 2timer på samme sted :? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Har du backup? Hvis ikke, har du mulighet til å kjøre disk/SSD opp på en annen maskin og ta kopi av filene dine? Det jeg tenker på er at det går muligens like fort å bare re-installere windows. https://www.microsoft.com/en-gb/software-download/windows10 Endret 3. mars 2016 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Har så og si ingenting på OS disken så er ingen problemer med det, men vil jeg ikke få et problem da med tanke på serialcode? da det var en Win 7 som ble oppgradert til 8 så oppgradert til 10 :? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Det skal ikke være noe problem. Bare Skip der du får spørsmål om productkey, windows10 skal aktivere seg selv etterpå. Utover dette skal win7 og 8/8.1 key fungere også under install. Du kan jo forsøke repair og roll-back funksjoner også først hvis du vil. Jeg kjenner ikke så godt til dem, jeg bruker Acronis True Image. Tryner maskina så laster jeg bare inn siste image fra serveren Kan anbefale Acronis det er sykt digg. Endret 3. mars 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Er vel ingen som har vært borti å lage en bootable iso flashdrive på mac :? finner hundrevis av tråder fra 2012 men veldig få fra 2015/2016 :O Eddit, trur jeg fant en nå :O Endret 3. mars 2016 av Woltox Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Har du backup? Hvis ikke, har du mulighet til å kjøre disk/SSD opp på en annen maskin og ta kopi av filene dine? Det jeg tenker på er at det går muligens like fort å bare re-installere windows. https://www.microsoft.com/en-gb/software-download/windows10 Jaa.. Dette er løsningen. Velg formater og vær oppe å gå etter en liten halvtime. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Da fikk jeg den installert igår, så takker for hjelpen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå