SailorMoon Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 pleier han å ha hemmeligheter om hvor han skal osv? Når jeg var 17 år var jeg ikke så glad for at foreldrene mine skulle vite hvor jeg skulle bare jeg åpnet ytterdøren. Hvor skal du? hvem skal du møte? Hvor lenge blir du borte? Hva heter denne vennen din? hva heter foreldrene? har du telf nr til foreldre? Kan du ringe når du er på vei hjem? Det var ganske slitsomt å gi full rapport for hver minste lille tur ut av huset. Så jeg flyttet så snart jeg var 18 og ferdig med vgs. Du bør gi 17 åringen litt rom. Jeg vet ikke hvor langt det er til Oslo fra deg. Hadde du syns det var ok at han dro om du fikk vite hva han skulle der? Du vet alldri om han snakker sant da om han ikke har tillit til deg. Jeg syns at det var vanskelig å prate med mine foreldre når jeg var i den alderen nettopp fordi jeg oppfattet de litt hysteriske og overbeskyttende. Selvfølgelig vet jeg at det er fordi de bare var glad i meg men jeg tror uansett rolig samtaler der man er åpen for å lytte kan være lurt. Jeg skulle ønske jeg fikk flere slike samtaler i min ungdom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå