Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Skodjevika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Flott landskaps bilde med flott speiling av skyerne i vannet ? M v h Lord Leif Hjemme og syk ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Flott landskaps bilde med flott speiling av skyerne i vannet ? M v h Lord Leif Hjemme og syk ? Syk!? Det er ikke bra! Håper det ikke er noe alvorlig! Du får ha god bedring da Leif! Tusen takk for kommentar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Vakkert, men ikke så lett å dele et slikt bilde. Ville nok tatt litt av toppen. Så gir den grå stripen i vannkanten en følelse av skjevhet, selv om det ikke er det i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Vakkert, men ikke så lett å dele et slikt bilde. Ville nok tatt litt av toppen. Så gir den grå stripen i vannkanten en følelse av skjevhet, selv om det ikke er det i virkeligheten. Hei Erik! Jeg så også problemet med den grå stripa, men det måtte nå bare bli sånn, kunne jo ikke gjøre bildet skeivt heller? Du har nok et poeng med kutt i himmelen, det er bare jeg som er litt fanatisk på symetri ved sånne speilinger Det var hyggelig du kom innom med en kommentar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 I et speilingsbilde som dette synes jeg det passer godt med symmetri, i dette tilfellet like mye over og under vannlilja. Et vakkert bilde synes jeg. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 I et speilingsbilde som dette synes jeg det passer godt med symmetri, i dette tilfellet like mye over og under vannlilja. Et vakkert bilde synes jeg. Mvh Ragnar Da er vi like der da Ragnar, jeg også liker symetri i slike bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Stemningsfullt landskapsbilde med fantasiske speilede skyformasjoner i det blikkstile vannet . mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Stemningsfullt landskapsbilde med fantasiske speilede skyformasjoner i det blikkstile vannet . mvh Alec Takk for kommentar Alec, alltid hyggelig det Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Flott landskaps bilde med flott speiling av skyerne i vannet ? M v h Lord Leif Hjemme og syk ? Syk!? Det er ikke bra! Håper det ikke er noe alvorlig! Du får ha god bedring da Leif! Tusen takk for kommentar Hei igjen lady Har legetime idag akut og tror det er bronkitt ? plagsomt ? M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 For såvidt OK utsnitt og komp, men jeg scrollet opp og lot øvre bildekant skjære inne i skya til høyre og så at da kommer dybdefølelsen. Grunn: Blått over skya stjeler dybden hvilket kan være noe å ha i bakhaue. Fint lys og farger der speilingene er et pluss. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 For såvidt OK utsnitt og komp, men jeg scrollet opp og lot øvre bildekant skjære inne i skya til høyre og så at da kommer dybdefølelsen. Grunn: Blått over skya stjeler dybden hvilket kan være noe å ha i bakhaue. Fint lys og farger der speilingene er et pluss. Roar Ja, jeg ser det når du sier det! Det skal jeg skrive meg bak øret! Takk for kommentar og god helg Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg