AfterGlow Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 «29 Minute Books» er komprimerte elbøker som gir deg kjapp innføring i en rekke ulike temaer.Norsk mobilapp skal gjøre deg smartere på bare en halvtime Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Fire dollar for en lydbok på under en halvtime? Det var prisen på en bok om hjernen jeg så på. Siden bøkene varer kort tid, vil dette faktisk bli dyrt temmelig fort. Men helt greit å ha denne muligheten, selvfølgelig. Lenke til kommentar
bear35 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Ikke en helt ny idé, se Blinkist. https://app.blinkist.com/en/subscribe/ Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Til fagbøker; Kongebra! Men til skjønnlitteratur, så er dette noe av det mest tullete jeg noensinne har lest. Det å lese en bok skal ta lang tid. Det finnes ikke noe bedre enn å sette seg i godstolen med litt sjokolade, med bikkja på fanget og en god bok i hånden, mens man lever seg inn i sin egen fantasiverden. Man skal få med seg bittesmå detaljer i boken som er viktig for at man skal danne seg et mentalt bilde av det man leser. Uten disse små detaljene, så kan man like godt sette seg til å se på TV. Jeg regner med at andre bokelskere gjenkjenner seg i dette også. Hvem har vel ikke blitt skuffet når de har sett filmen etter å ha lest boken, mens hvis man ser filmen først, så er historien rett og slett ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg