Ovidia2 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Veien hjem Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Et sart, vakkert bilde. mvh Ulv Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Kunstnerisk og veldig elegant! Kjempefint Tove! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg bare bøyer meg i hatten og slutter meg til superlativene. Kjempefint ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Spesielt uttrykk på modellen. Virker som om hun ser innover bak øynene istedenfor virkeligheten foran henne. Sart uttrykk i bildet er nevnt og bivånes. Kanskje er det tittelen som bestemmer plasseringen i flata? Men såfall burde hun kanskje vært plassert på vei inn i bildet istedenfor ut. Uansett så er det vel her tolkningen kommer inn og det blir jo opp til hver enkelt. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Likte dette. Et bilde man kan studere og tolke litt. Synes plasseringen av modellen ble rett (slik jeg tolker bildet). Grunnet plasseringen i bildet så tolker jeg det dit at nå forlater hun noe og drar hjem. Hun ser i bakken, litt tankefull ut. Det er ikke uvanlig at man stirrer i bakken etter man har tatt en beslutning om noe. Klærne og kofferten tilsier at hun ihvertfall ikke er på tur hjem fra en fjelltur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg