pojan Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Flere som opplever høyttaleren på 6600 som skikkelig dårlig..? Får skurrete, dårlig lyd når jeg spiller av MP3 med MP3go, under bruk av GoBoy og når jeg spiller n-gage spill... Synes jeg leste på et engelsk forum at man selv kunne forbedre lyden med å bytte ut et par systemfiler...? Anyone? Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 kor lasta du ned mp3 til den og korleis fikk du det over til mobilen sorry at eg spør. Lenke til kommentar
pojan Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 MP3-filer har jeg selvfølgelig massevis av på PC'n min (og det går jeg virkelig ut ifra at du også har) For å overføre bruker jeg bluetooth.... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hehe han tenkte sikkert på mp3go Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kanskje, kanskje ikke... Man vet aldri med Iq monsteret. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå