Nahon Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Dette e vel også en god grunn til å piratkopiere spill. Vist utviklere skal kopiere sine egne spill hvorfor skal da ikkje vi gjøre det selv. Lenke til kommentar
Hvermansen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Spilla blir som regel bedre om di bruker noen år på å lage di. Spyr di ut nytt årlig er ikke alltid resultatet like bra. (Det er jo selvfølgeli ikke alltid like bra når di har brukt feks 10år på oppfølgere heller da) Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Syntes spillet er bra, Litt mye penger for noe som er ganske likt men jeg liker storyen og i farcry 4 brukte jeg bare bue uansett Men igjen så elsket jeg farcry 3 og 4 så om jeg får et likt spill med nytt innhold så er det supert for min del Endret 6. mars 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Det blir for casual rett og slett. Av de beste øyeblikkene hadde jeg når FC3 kom ut, følte det var mye mindre dritt i det spillet enn i de nyeste. Helt i starten av spillet når man kjempet for å overleve, finne bedre våpen osv. Spille på hard. Det er bra, ikke løpe rundt og skyte som en galing med våpen som har null rekyl og 200 skudd i magasinet. Kanskje en pistol, hagle eller ak47 med ironsight, thats it. Når man virkelig må tenke over skuddene sine, har jeg nok ammo til dette, hvor mange er det, må jeg kanskje knive noen først. Rett og slett at man må tenke litt, ikke bare løpe inn som en rambo. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 FarCry serien er totalt ødelagt. Takk til Ubisoft som klarer dette til f.eks AC og Clancy`s serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-noEijIRj Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 300,- for en spillnøkkel på en online-side. Har hatt det mye artig og veldig lite frustrasjon. Egentlig en blåkopi av forrige Far Cry mtp styring og "følelse". Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg likte det første far cry. Snikskytterrifla var vel det eneste våpnet med god skytefølelse... Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ganske merkelig at dette er fullpris, spesielt når vi snakker om Far Cry serien. Primal er jo et slags Blood Dragon i så måte, og hadde gjort seg som en samme type utgivelse. Som fullpris så holder det bare ikke mål. Altfor likt Far Cry 4, bare at det har simplere systemer og færre våpen. Dette ligner mer på en kjapp inntjening av Ubisoft enn noe annet. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Farcry 3 og 4 solgte i massevis. De vet at de ikke trenger og legger så mye arbeid bak et spill med tittelen FarCry. Folk kjøper det uansett. Og vi gjør det igjen Endret 8. mars 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Vart lei Far Cry 4, så jeg skippa glatt FC Primal. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Farcry 3 og 4 solgte i massevis. De vet at de ikke trenger og legger så mye arbeid bak et spill med tittelen FarCry. Folk kjøper det uansett. Og vi gjør det igjen FC3 var jo faktisk et nytt spill, og et bra sådan. Ikke overdrevent mye med samme oppdrag, og ikke uoverkommelig latterlig stor verden. Sånn helt passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå