Arodem Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Ser du likheten mellom kartene?Far Cry Primal låner mer av Far Cry 4 enn vi visste Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Nytenkning er tydeligvis noe fæle greier for Ubisoft. 4 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Er det mulig, gidder ikke og lage nytt map engang. jeez Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Tipper de kjørte verden gjennom et script for å transformere den, og så gjorde litt manuell tweaking etterpå. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Har dere spillt spillet noen timer? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Så Bethesda reiser til Boston og tar bilder, og bygger opp en verden rundt hva de finner der, en detaljert og spennende verden med en god representasjon av Boston området. CD Projekt Red bygger en fantasy verden fra bunnen av, med stor inspirasjon fra Øst-Europeisk og Skandinavisk kultur, og den ser faktisk syk ut fra ett google maps perspektiv, som om det er ekte landskap. Men Ubisoft, nei de bare kopierer det samme kartet en gang til. Hvorfor legge noe arbeid i det når man kan selge det for 500 kroner med ett nytt skin. ARGH!!! Nå vet ikke jeg om Primal er et godt spill ellers, så skal ikke uttale meg om det, men den latskapen mange utviklere viser plager meg. Hvis de ikke legger inn den ekstra innsatsen for at ting skal føles unikt og se bra ut, hvorfor skal vi bry oss? Bruk i det minste mer enn 18 måneder på å lage ett spill neste gang. Ja jeg stod opp på feil fot idag. 4 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Ikke sjokkerende, de forrige far cry spillene har lignet ufattelig mye på hverandre bare med annen tema. Far cry 3 og 4 er dønn like bare i annen setting. Kunne i det minste forbedret gameplayet som er gørr kjedelig men nei. Men igjen, spillet er jo toppselger så dem kommer nok ikke til å endre vanene. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Forstår enda ikke hvorfor noen gidder å spille Far Cry etter nr 2 kom ut.. Far Cry var sin greie når det kom ut, og Far Cry 2 tok det et steg videre. Siden den gang har vært gjennomgående oppgulp, og Primal er vel bare Far Cry i ny drakt. Er jeg alene om å føle at selve motoren til spillet, er ufattelig dårlig sammenlignet med andre spill? 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Plot twist, det er Kyrat. I FORTIDEN! *x-files* 6 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Plot twist, det er Kyrat. I FORTIDEN! *x-files* Det var nøyaktig det jeg tenkte også. Hvorfor i alle dager skal jeg hisse meg opp over dette? Elsker dette spillet! 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Har på følelsen at dette er poenget, uansett så er omgivelsene så distinkt fra Kyrat(Far Cry 4) at en skal være utrolig smålig om en lar seg irritere over dette. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Det er toppområdene, ikke selve kartet. Og de gjorde det samme med Blood Dragon. Og Blood Dragon er jo som vi alle vet det feteste som har skjedd Far Cry. 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Er det jeg sa tidligere. Dette er ikke et stand-alone spill, men en god gammeldags expansion pack slik vi så fenomenet i gamle dager. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Plot twist, det er Kyrat. I FORTIDEN! *x-files* Nei, fjellene rundt er for små. Kyrat var jo i Nepal eller deromkring. Mens fjellene er mer små åser i Primal. Eneste virkelig store fjellene de har er noen spir som minner om The Dolomites i Italia. Isbreen som står rett opp som klippen i Løvenes Konge har de også gjort totalt feil. Isbreer ser ikke slik ut. Alt i alt er mappet laget av urbane gutter som aldri har ligget i telt i naturen... Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Plot twist, det er Kyrat. I FORTIDEN! *x-files* Kyrat er i nepal primal er i sentral europa 3 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg vet ikke hva jeg skal mene om ubisoft. Dette er jo slapt av dem, samtidig som det kanskje er en smart måte å spare tid på også... Eller..? Nevertheless sitter jeg her å gleder meg over Division dvdene mine, som jeg dessverre ikke får brukt ennå, siden dørene der er låst fram til den 8. :/ Lenke til kommentar
martinsoe Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Spillet er gøy det, men det varer ikke lenge nok. Jeg brukte 21,5 timer på platinum trophy og 78% fullført spill. Da gadd jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Haha, LeL!! Og dette bataler folk nesten 600 kr for. Snakker om å være lettlurt. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Plot twist, det er Kyrat. I FORTIDEN! *x-files* Kyrat er i nepal primal er i sentral europa Tror jeg ingenting på. Lenke til kommentar
Quagorn Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ser ut som de har brukt samme height map opp igjen. Er mange som gjør det. Ubisoft og Activision er fæle til å bruke opp igjen alle tingene sine og selge dyrt. Assassins Creed og Call of Duty release hvert år... EA gjør det samme med sport serien sin, Fifa osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå