xtrails Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei abcde. 7200 disken som jeg satte inn i maskinen lager ikke noen vibrasjoner eller støy. jeg hører ikke forskjell på 7200 disken og 5400 disken,men jeg merker stor hastighets forskjell. Begge diskene er Hitachi. Lenke til kommentar
Connoisseur Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Takk for assistanse "folks" Da bestiller jeg også fra ITbutikken. Gleder meg. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei abcde. 7200 disken som jeg satte inn i maskinen lager ikke noen vibrasjoner eller støy. jeg hører ikke forskjell på 7200 disken og 5400 disken,men jeg merker stor hastighets forskjell.Begge diskene er Hitachi. I hvilken grad og i hvilke sammenhenger merker du ytelsesøkningen best? Ikke helt gratis så må nesten ha noe for seg hvis man først skal investere.. Lenke til kommentar
xtrails Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ytelses forskjellen merker jeg best under oppstart og ved spilling. Merker også at maskinen er raskere ved kjøring av tunge programmer som Photoshop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Merker også at maskinen er raskere ved kjøring av tunge programmersom Photoshop. Vil ikke kalle Photoshop et tungt program. Selv om en maskin kjører dette smooth betyr det ikke at den takler virkelig tunge programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå