Gå til innhold

Noen som har eller nylig har hatt BYGGELÅN her - Hva var renta og til hvilke vilkår?

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om byggelånsrente på 5,5% i vår lokale bank. Har lite å sammenligne med da dette er den banken våre relasjoner ligger, men har hørt at det er mulig å komme ned på rundt 4 med null provisjon..

Synes også etableringen var høy...

Del gjerne erfaringer og hvilken bank som er å foretrekke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder selv for tiden på med å føre opp hus.

Hvis det er mulig for deg vil jeg råde deg til å ikke ta byggelån. Det er dyrt!

Jeg har vanlig huslån. Flere banker opererer med vanlige huslån, hvor du kan ta ut noen beløp under byggeprosess. Det er ikke et stort antall ganger, kanskje 6-7 ganger. Men hvis du kan få til få, store regninger samtidig som du holder byggeprosessen på en kort periode (kanskje 12 mnd max) så er dette en mye bedre løsning.

Nå vet jeg ikke hva du skal til med, med hvis du skal føre opp en bolig til deg selv ville jeg iallfall vurdert å gjøre det på den måten.

Lenke til kommentar

Jeg holder selv for tiden på med å føre opp hus.

Hvis det er mulig for deg vil jeg råde deg til å ikke ta byggelån. Det er dyrt!

Jeg har vanlig huslån. Flere banker opererer med vanlige huslån, hvor du kan ta ut noen beløp under byggeprosess. Det er ikke et stort antall ganger, kanskje 6-7 ganger. Men hvis du kan få til få, store regninger samtidig som du holder byggeprosessen på en kort periode (kanskje 12 mnd max) så er dette en mye bedre løsning.

Nå vet jeg ikke hva du skal til med, med hvis du skal føre opp en bolig til deg selv ville jeg iallfall vurdert å gjøre det på den måten.

Bygger for salg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...