SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Som sagt så er michael jackson etterlyst for å ha misbrukt en 12 år gammel gutt. Tror du han har overgrepet seg på barn? Selv har eg alltid tvilt på at han gjorde det mot han 14 år gamle gutten men nå vet eg ikke lenger. Han er jo tross alt siktet og etterlyst så de må jo ha funnet noe som kan være bevis på at han har overgrepet. Ka syns du? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvem er Michael Jackson? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvem er Michael Jackson? HAHA, skulle ønske jeg kunne si det samme Selv har eg alltid tvilt på at han gjorde det mot han 14 år gamle gutten men nå vet eg ikke lenger. les det til du skjønner hvorfor jeg quotet det :D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 ......anyways..... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202267 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 selvsagt er han pedo .. tror du virkelig en voksen mann lager en park i hagen sin uten hensikt å lokke til seg små gutter ? 1 Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nei, jeg tror ikke han er pedofil, men det at han omgir seg med småbarn hele tiden gjør han til et lett offer for griske foreldre som hjernevasker ungen sin med å tro at MJ har gjort noe fælt med dem. Det var jo ikke lang tid tilbake der det var noen foreldre borte i USA som fikk barnet sitt til å tro at det var dødssyk og utnyttet seg grovt av dette. Jeg kan ta feil Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Tror mannen er ganske korka jeg. 1. Han bruker 7 sifret antall $ på å bli hvit. "It doesn't matter if you're black or white" my ass! 2. Han tror han er Gud. 3. Han holder ungen sin utfor en balkong. 4. Bestevennene hans er i aldersgruppen 5 til 10 år og ser på the Muppet show. Men bevares, nigger'n kan danse! Lenke til kommentar
knert Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 han er uansett den mest femi fyren på jord.. så en dokumentar om han, der han bare gikk rundt i de dyreste sjappene og bare pekte på helt unødvendige ting som hjelperne hans skulle kjøpe. sprø fyr. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 " It " er ikke normal tror jeg . Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Selvfølgelig er han pedofil. Den saken for 10 år siden ble jo "løst" ved hjelp av litt penger (100 millioner) under bordet, lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Selvfølgelig er han pedofil. Den saken for 10 år siden ble jo "løst" ved hjelp av litt penger (100 millioner) under bordet, lurer på hvorfor. Sikkert fordi... Nei vent, hva handla det om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 1. Han bruker 7 sifret antall $ på å bli hvit. Tja, noen mener det var en sykdom. "It doesn't matter if you're black or white" my ass! Du kan ikke ta ting rett ut av sammenhengen på den måten. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 ØY! Muppets rocker! ikke diss de! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fyren har i allefall et rart forhold til barn. Men om han er pedofil vil jeg ikke ha no mening om. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Selv har eg alltid tvilt på at han gjorde det mot han 14 år gamle gutten men nå vet eg ikke lenger. les det til du skjønner hvorfor jeg quotet det :D hvis du ikke tok den.... før tvilte du, men nå vet du ikke lengre... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg velger å ha et ikke-forhold til Wacko-Jacko anno 2003, og heller tenke på de gode tidene. Husk at Off The Wall og spesielt Thriller er av de beste albumene som har blitt laget. Ahh, lyden på Thriller er så ren, så ren. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Antar at fyren er pedo Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Må si meg enig med Ecthelion her. Han har definitivt et rart forhold til barn. In fact, han er et barn selv. Sannsynligvis fordi han aldri hadde noen barndom da han vokste opp, ble banket osv. Om han er pedo? Det skal jeg ikke uttale meg om. Vi får se hva rettsaken nå vil bringe fram av nytt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hmm, når jeg tenker meg om er det ikke sikkert han er pedo. Fyren er jo ****** meg psykisk ustabil og inbiller seg at han er ett barn selv. Kanskje han bare leker doktor med ungene? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 ..akkurat når det gjelder Michael Jackson, så satser jeg på at han ikke er det, helt til det motsatte er bevist. Er enig at det er mange pengegriske mennesker der ute som ser sitt i å utnytte enhver person til sitt eget gode. Og det med de "100 millionene under bordet" -greia, det tror jeg er bare en 'slant' som en som Michael Jackson har råd til å avse for å slippe rettsak-greiene.. Jeg tror personlig ikke det skal "bevise" at han var skyldig og ville unslippe å bli dømt.. Og ja, han har nok et -som vi vil definere det- rart forhold til barn. Men, på en annen side; det er vanskelig å dømme en person som har levd det livet han har; som stor barnestjerne, til en av verdens største stjerne i det voksne liv. Og som nevnt tidligere; fyren kan danse! ..og; synes også han har mange konge-bra låter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå