Oeystein Radich Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Gamlebyen i Fredrikstad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Merkelig, men jeg synes faktisk at bildet ble bedre med et solid toppkutt, kuttet et stykke under månen. Prøv og se Bildet er fint det altså, med fine farger og god stemning! Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Merkelig, men jeg synes faktisk at bildet ble bedre med et solid toppkutt, kuttet et stykke under månen. Prøv og se Bildet er fint det altså, med fine farger og god stemning! hei, er vel forså vidt enig med deg. 3:2 formatet er sjeldent gunstig for øyet. Ble bedre med toppkutt, slik at det ser mer ut som 16:9 format(TV) Takk for hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Merkelig, men jeg synes faktisk at bildet ble bedre med et solid toppkutt, kuttet et stykke under månen. Prøv og se Bildet er fint det altså, med fine farger og god stemning! hei,er vel forså vidt enig med deg. 3:2 formatet er sjeldent gunstig for øyet. Ble bedre med toppkutt, slik at det ser mer ut som 16:9 format(TV) Takk for hyggelig kommentar. Jeg liker godt 16:9 formatet og bruker det mye ..og skikkelig panoramautsnitt er kult til tider. Legger du ut en V2 da? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Veldig sterke, klare og fine farger på dette bilde. Gir en god stemning. Personlig syns jeg månen kanskje "skriker" litt for mye, men igjen om du kutter det under månen syns jeg det kanskje "mangler noe" på toppen.. Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Veldig sterke, klare og fine farger på dette bilde. Gir en god stemning. Personlig syns jeg månen kanskje "skriker" litt for mye, men igjen om du kutter det under månen syns jeg det kanskje "mangler noe" på toppen.. Takk for hyggelig kommentar og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg