Øystein.F. Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Onsdag 19. november var det endeleg på tide å vise fram kva Square Enix har jobba med den siste tida. Rykta som har svirra rundt Final Fantasy XII har vore mange, men no har endeleg Square Enix lagt fakta på bordet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tim Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Fnoen folk har søren meg PPEEIILL på å tegne ass! Kunne gitt mye penger for å lære meg å tegne lit profft! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Erger meg bare over at tar så sjukt lang tid før spillet kommer til europa. Lenke til kommentar
pelle_hanssen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ohhh, det nye final fantasi må jeg ha, jeg har alle final fantasi spillen! jeg håper dette er dette blir beste spillet hittil! :lol: Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har hørt og lest en del rykter om at Square har inngått en samarbeidsavtale med Nintendo. Hvor mye er det i desse rykta og når trer den i så fall i kraft. Var sikker på at XI var det siste som kom til PS. Men det er ikke jeg som klager nei *grin* Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 De jentene er jo bare _så deilige_! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg