The_evil_blue_toad Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Må jeg ha et program for å bruke mikrofon når jeg spiller online? Hva heter det og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Teamspeak og roger wilco er vel de to mest populære for gamers å bruke. Men du må jo ha servere å logge deg på...andre som bruker samme software og prate med. AKIRA Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ventrilo eller hvis det er Half-Life har du HLvoice Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Teamspeak er best, siden der er det voiceactivation (mikken reagerer kun ved et bestemt volum), og trenger derfor ikke å trykke på noen taster for å snakke. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Teamspeak er best, siden der er det voiceactivation (mikken reagerer kun ved et bestemt volum), og trenger derfor ikke å trykke på noen taster for å snakke. Og det må man liksom gjøre i Ventrilo ? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Voice activation, host, hark, prust. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Lastet ned teamspeak i går kveld. Skal bli gøy å prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå