Nessi Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hei. Hjelper ett vennepar som har opplevd at kredittkortet har blitt brukt til netthandel. Etter å ha gått gjennom eposten deres som er koblet opp mot icloud på ipad ser jeg en del mistenksomme eposter som spør etter kort informasjon. De har nok trykt på denne linken å fylt ut. Etter at kortene har blitt brukt har banken sperret kortet og de har fått nytt. Jeg fikk de til å endre icloud passord og ikke fylle inn ny kredittkort info der før vi er sikre på hva som har skjedd. Derfor lurer jeg på om det er nok å skifte kun passord? Eller må ny icloud konto opprettes? For de intereserte så ser mailen slik ut: Avsender: [email protected] Tittel: Det er problemer med faktureringsmetoden for Netflix_Streaming-abonnementet Tekst: Kjære ************* Det har oppstått et problem med behandlingen av den gjeldende betalingsmåten. Hvis videre forsøk mislykkes, kan dette føre til at abbonementet ditt på Netflix_Streaming ikke kan fornyes automatisk.Klikk linken nedenfor og logg på kontoen for å oppdatere betalingsinformasjonen og unngå at abbonementet stoppes. Link. Med Vennelig hilsen Apple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå