Gå til innhold

Håndvåpen i USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg vet det.

Bra at USA ikke lar seg presse. Amerikanerne har heller ikke skrevet under på barnekonvensjonen.

BRA!

JoachimR: Kan du ikke gi opp like godt først som sist? Ingen som gidder å diskutere med meninger som stammer ifra urtiden! /me out

Lenke til kommentar

Jeg skal forklare adaween hvorfor jeg sa dette:

Jeg synes barnekonvensjonen slik den er i dag er tullette.

For barn i afrikanske land, uten noen sjanser, er det bedre om de får arbeide i stedet for lediggang. Da kan de også tjene litt penger til familien.

Jeg synes dette er MYE bedre enn om barn driver dank, men selvsagt er jeg enig i at alle skal ha rettigheter på skolegang og trygge forhold, at de ikke skal berøres i krig. Men sånn som barnekonvensjonen er utformet i dag, støtter jeg den ikke fult ut.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg skal forklare adaween hvorfor jeg sa dette:

Hvorfor får ikke vi andre høre dette? Og du veit at det er å bryte retningslinjer det å poste KUN for å provosere så blir du kicket ut igjen så har de faktisk en veldig gyldig grunn denne gangen også, samme som sist! Jeg bare nevner det!

Lenke til kommentar

Nei JoachimR: De klarer ikke å se konsekvensene evt. følgene av hva de gjør! De mangler evner til å resonnere, tenke klart, se fremover hvilke følger deres handlinger vil få! Men du klarer tydeligvis ikke å ressonnere deg frem til dette enda dette blir 2. gangen jeg sier det til deg!

Endret av |Johnsen|
Lenke til kommentar

Er det virkelig nødvendig, JoachimR? For hvis ditt eneste mål med å bruke forumet er å provosere og komme med usakligheter, så kan du bare pakke sekken din og dra igjen.

Og jeg lurer virkelig på hvor du har det fra at UNGER i en alder av 11-12 år klarer å tenke like rasjonelt som en voksen person.

Og til orientering : gidd å orienter da - jeg blir ikke noe mer glad i deg av den grunn. (og dette med fare for å få warn level selv)

Lenke til kommentar
Ja jeg vet det.

Bra at USA ikke lar seg presse. Amerikanerne har heller ikke skrevet under på barnekonvensjonen.

BRA!

USA har ikke skrevet under på barnekonvensjonen! Vet du i det hele tatt hva som står i den? Og fortsatt så synes du at det er bra at USA ikke har skrevet under på den? Opplys meg, vennligst gjør det...

Lenke til kommentar

Jeg skrev som du sier at barnearbeid i seg selv ikke er galt.

Det er galt om barn sitter å fletter tepper dagen lang, men en tiåring kan gå med avisen eller gjøre annet enkelt arbeid. Dette setter barnekonvensjonen en stopper for. ELLERS er jeg enig med det som står der, men barnearbeid tror jeg kan redde mange familier i den dritten Welt.

EDIT: Unnskyld; Adawen!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
37. Barn må ikke utsettes for tortur og skal behandles ordentlig hvis de må i fengsel.

40. I stedet for å straffe unge lovbrytere skal staten hjelpe dem.

Dette er vel de to mest aktuelle og likevel så synes du det er bra at ditt kjære moderland ikke støtter dette? Opplys meg nok engang

Lenke til kommentar

Det er galt om barn sitter å fletter tepper dagen lang, men en tiåring kan gå med avisen eller gjøre annet enkelt arbeid. Dette setter barnekonvensjonen en stopper for. ELLERS er jeg enig med det som står der, men barnearbeid tror jeg kan redde mange familier i den dritten Welt.

Først skriver du at man kan straffe barn som er ned til 11-12 or og deretter er du enig i alt som står i barnekonvensjonen. HÆ? Les den forrige posten min EN GANG TIL!

Lenke til kommentar

ehem? Er ikke du enig i resten da? Du sier jo så her! Du skifter mening oftere enn vinden du! Det gjorde du helt klart på dine poster her

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...