Torstein Norum Bugge Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Men hva skal de to hovedkameraene brukes til?RYKTE: Dette kan være de første bildene av Huawei P9 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 3900 mAh i en mobil på den størrelsen er svært overraskende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 forsatt uaktuelt for meg så lenge det ikke er mulig å berøre nederst panel(hvit panel.) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 ... og så er det bare å vente på en litt oppgradert P9-modell, som med litt inspirasjon fra Apple vil bli hetende ... P9s. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 ... og så er det bare å vente på en litt oppgradert P9-modell, som med litt inspirasjon fra Apple vil bli hetende ... P9s. Telefonen Idar Vollvik utviklet het faktisk P9S. 1 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Huawei bør ha honør for å putte inn store batterier i sine telefoner. Blir spennende å se tester av denne, mulig min neste telefon ? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 32 GB lagringsplass tipper jeg. Hvis ikke blir det en billigmodell. Lenke til kommentar
terjed2006 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Superfornøyd med min P8, og denne bør gi meg noe stort for at jeg oppgraderer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå