Nyåret Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hei. Har lest at xylitolen i tyggis kan være skadelig. Jeg bruker ganske mye tyggis så derfor så ønsker jeg å bytte til en en tyggis uten xylitol. Hvor kan jeg få tak i dette? Takk for svar Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Xylitol er et naturlig sukkeralkohol. Jeg vet ikke hva du har hørt, men det er skadelig for hunder og ufarlig for mennesker, så ikke tenk mer på xylitol. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Xylitol er et naturlig sukkeralkohol. Jeg vet ikke hva du har hørt, men det er skadelig for hunder og ufarlig for mennesker, så ikke tenk mer på xylitol. Det er noe man blir dårlig i magen av. Naturlig betyr ikke automatisk sunt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Xylitol er et naturlig sukkeralkohol. Jeg vet ikke hva du har hørt, men det er skadelig for hunder og ufarlig for mennesker, så ikke tenk mer på xylitol. Det er noe man blir dårlig i magen av. Naturlig betyr ikke automatisk sunt. Det er noe man kan bli dårlig i magen av ja, jeg tygger svært mye, og har ikke merket noe til det. AtW Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Jeg får faktisk eksem, bare av små mengder. Endret 3. mars 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) for å spørre på en annen måte: Hvor får jeg kjøpt tyggis uten xylitol? Uavhengig om det er skadelig eller ikke Endret 17. mars 2016 av Nyåret Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Mange tyggiser med sukker har ikke Xylitol - Hubba Bubba f.eks (men den har Aspartam og ACE K) - sjekk innholdsfortegnelsen på de som det ikke står "sukkerfri" eller "med xylitol" på neste gang du er i butikken. 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 NOen flere innspill her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå