haarek67 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nå har jeg kjøpt meg en LG G7100 clamshell telefon. Dette er riktignok min første clamshell telefon, men her er dommen så langt! Den var utrolig lekker, og hadde en rimelig ryddig meny. Godt kamera, men noe "vrient" å bruke i starten pga. at det plasert på siden. Gode skjermer både den ytterste og ikke minst hovedskjermen! Mye fulgte med når jeg kjøpte den.. Deriblandt Bordlader, kabel for pc-tilkobling, og cd med masse ringelyder (polyfone), bakgrunnsbilder og javaspill som med noen tastetrykk kan overføres til telefonen enten via medfølgende kabel, eller via IR. Hendig størrelse.... Det eneste jeg klager på var lydstyrken på telefonen. Den var kort å greit elendig. Når jeg kjørte den på max tyn, kom den bare mellom 2&3 på Nokia's 7250 i styrke. - Mulig dette kan fikses med en SW oppdatering i ettertid, men det er grunn nok til at jeg alikevel ikke vil ha telefonen. Jeg mener at hvis du betaler nesten 4500,- for en telefon uten abb. så bør den innfri alle krav til bruker. Det gjorde desverre ikke denne fra LG. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nå har jeg kjøpt meg en LG G7100 clamshell telefon. Dette er riktignok min første clamshell telefon, men her er dommen så langt! Den var utrolig lekker, og hadde en rimelig ryddig meny. Godt kamera, men noe "vrient" å bruke i starten pga. at det plasert på siden. Gode skjermer både den ytterste og ikke minst hovedskjermen! Mye fulgte med når jeg kjøpte den.. Deriblandt Bordlader, kabel for pc-tilkobling, og cd med masse ringelyder (polyfone), bakgrunnsbilder og javaspill som med noen tastetrykk kan overføres til telefonen enten via medfølgende kabel, eller via IR. Hendig størrelse.... Det eneste jeg klager på var lydstyrken på telefonen. Den var kort å greit elendig. Når jeg kjørte den på max tyn, kom den bare mellom 2&3 på Nokia's 7250 i styrke. - Mulig dette kan fikses med en SW oppdatering i ettertid, men det er grunn nok til at jeg alikevel ikke vil ha telefonen. Jeg mener at hvis du betaler nesten 4500,- for en telefon uten abb. så bør den innfri alle krav til bruker. Det gjorde desverre ikke denne fra LG. Var den like treg som de i amobils redaksjon ville ha det til? (tok det f.eks lang tid og laste ned et javaspill?) Og gikk meldingsskriving greit? Lenke til kommentar
haarek67 Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Nå har jeg kjøpt meg en LG G7100 clamshell telefon. Dette er riktignok min første clamshell telefon, men her er dommen så langt! Den var utrolig lekker, og hadde en rimelig ryddig meny. Godt kamera, men noe "vrient" å bruke i starten pga. at det plasert på siden. Gode skjermer både den ytterste og ikke minst hovedskjermen! Mye fulgte med når jeg kjøpte den.. Deriblandt Bordlader, kabel for pc-tilkobling, og cd med masse ringelyder (polyfone), bakgrunnsbilder og javaspill som med noen tastetrykk kan overføres til telefonen enten via medfølgende kabel, eller via IR. Hendig størrelse.... Det eneste jeg klager på var lydstyrken på telefonen. Den var kort å greit elendig. Når jeg kjørte den på max tyn, kom den bare mellom 2&3 på Nokia's 7250 i styrke. - Mulig dette kan fikses med en SW oppdatering i ettertid, men det er grunn nok til at jeg alikevel ikke vil ha telefonen. Jeg mener at hvis du betaler nesten 4500,- for en telefon uten abb. så bør den innfri alle krav til bruker. Det gjorde desverre ikke denne fra LG. Var den like treg som de i amobils redaksjon ville ha det til? (tok det f.eks lang tid og laste ned et javaspill?) Og gikk meldingsskriving greit? Fikk desverre ikke tid til å teste den delen på telefonen. Telefonen virket heilt ok viss man ser bort fra at lyden var noe lav. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok beholdt den, ja... ;-) Meeeget fin og anvendelig telefon. Tekstmeldinger gikk strålende greit å skrive. Det eneste var visst du brukte T9-ordbok, så var det litt knotete å legge inn nye ord, men dette er nok bare en vanesak. Hilsen en nå lykkelig eier av NOKIA 6600 (kjøpt i dag for 4498,- her i Sandnessjøen på Expert) Lenke til kommentar
duda Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 litt teit syns jeg da å levere inn en så bra telefon bare pga at maks lyden ikke var høy nok. veldig dumt. latterlig sier du meg. syns det er flaut jeg da å ha på lyden på maks når jeg er ute. er det du bruker vibrasjon til vettuh. ha lyd og vibrasjon. hører du ikke så har du vibrasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå