mfb Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hei. Kjapt spørsmål. Oppgraderte pcen min i januar. Nå bruker pc'en oppmot 1min på å skru seg av etter jeg trykker avslutt, mens før tok det ca 10 sekunder. Jeg hadde samme ssd disk før, og nå. Noen ideer om hva det kan være? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Har du Windows Update aktivert? Hva oppgraderte du? Regner med at dette gjelder for hver eneste avslutning og at du har slått av PC'en en del ganger siden Januar (jeg spør siden jeg slår av PC'en med noen måneders mellomrom). Lenke til kommentar
mfb Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Windows Update er ikke aktivert. Oppgraderte så og si alt. La til en ssd disk, ny strømforsyning, skjermkort, hovedkort, ram, cpu. Har nå: - i5 4690K - R9 390X - Samsung 850 EVO SSD - 16gb 2400mhz ram - asrock fatal1ty z97 killer hovedkort Slår av pcen hver kveld Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hvilken Windowsversjon har du? Oppdaterte du Windows etter oppgradering av maskinvare? La du inn Windows på nytt? Denne er for Win 10 uten at jeg vet om dette er problemet med din maskin http://windowsreport.com/speed-up-slow-shutdown-windows-10/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 http://www.tek.no/artikler/guide-her-er-deres-beste-windows-10-tips/277356 Sjekk tips #4. Min maskin slo seg iallfall raskere av etter at jeg gjorde den endringen. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Har windows 10. Prøvde det du skrev belphegor, men hjalp ikke. Sidious, gjorde tips 4. Pcen skrudde seg av på under 2 sekunder. tusen hjertelig til begge to for råd og tips 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå