Roar Kneppen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 With a Licence to beg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 V3 er min favoritt av disse fargerike portrettene Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Måtte jo følge med på mixed stafett i skiskyting, og Bildekritikken fikk dermed vente, men alltid spennende og hyggelig å se på innlagte bilder. Fra deg portrett-bilder fra 2004 og fra din tid i India. Fargerik person i dobbelt forstand, og som Tove med V3 som en liten favoritt. Interessant også å lese din tekst knyttet til bildene. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Selv om de rent fototeknisk ikke er helt tipp topp, så ble det jo flotte bilder likevel. Jeg likte best V1 jeg Det er noe med hele holdningen til mannen, litt trist men likevel håpefull. Fin fargepalett. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 I og med at jeg jo bruker forskjellige kritikksider er det interessant å se forskjellen på reaksjoner bildene får. Både på dotten og her får jeg svært ofte 6 kommentarer på bildene mine. Dette fikk på dotten 10 kommentarer - altså over det vanlige mens det ble bare tre her - uvisst av hvilken grunn. Roar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Versjon 1 og versjon 3 likte jeg best her. Artig "tekstur" på selve fotoflaten ! Og din spesielle innramming kler dine bilder svært godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg