akelbo Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Utgiveren avviser sabotasje og lover at en løsning er på vei.Spintires er fjernet fra Steam på grunn av stor feil med spillet Lenke til kommentar
Bris_ Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Vil dette bety at de som allerede eier spillet ikke får startet det? o.O Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Vil dette bety at de som allerede eier spillet ikke får startet det? o.O Man kommer seg fint inn i menyen, men med en gang man starter et spill låser det seg og en melding kommer som sier: "Oops, SpinTires crashed!" Må bare si at jeg tror ikke på verken utvikleren eller utgiveren når de sier det ikke stemmer at det er sabotert. Jeg prøvde akkurat nå å stille datoen til i januar, og da kunne jeg spille uten at det krasjet. Det skal godt gjøres å ha en uskyldig bug som bare påvirker spillet etter en viss dato. Treng man å si mer? 1 Lenke til kommentar
Stream Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg har prøvd å spille det flere ganger, men de har aldri klart å få inn støtte for separate ratt og pedaler. Så jeg må velge om jeg skal bruke ratt eller pedaler. Ikke spesielt hensiktsmessig... Fungerer kun med ratt og pedaler som ses som 1 enhet av spillet. Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Russisk kvalitetsprodukt, NOT. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Russisk kvalitetsprodukt, NOT. Første Kursk nå dette Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Satte PC datoen til år 2014, da kjører det fint. Men med dagens dato så krasjer det etter noen sekunder. Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Så lenge de ikke ordner vanlige, godt fungerende kameravinkler og free-view, så kan spillet funke så dårlig de bare vil. It will not be played! Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Haters will hate Hatt maange morsomme timer med coop i spintires, utrolig moro så lenge alle er "into it" Lenke til kommentar
yoyobroshan Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Lol! jeg jobber med en fix for dem. skal bare patche exe fillen og noen dll filer, så går det nok bra.. 1 Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Patchen kom nå for en halvtime siden. Har lasta ned den nå, men aner ikke om den fiksa noe. Skal se etterpå. Krasja konsekvent tidligere i dag alfall. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 kan bekrefte at patchen retter problemet. 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg har prøvd å spille det flere ganger, men de har aldri klart å få inn støtte for separate ratt og pedaler. Så jeg må velge om jeg skal bruke ratt eller pedaler. Ikke spesielt hensiktsmessig... Fungerer kun med ratt og pedaler som ses som 1 enhet av spillet. Viss du har Logitech-ratt, so bør du bruke Logitech Profiler-programmet til å få satt det opp mot Spintires. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Går helt fint å kjøre dette med G27 alfall. Plugg and play for min del. Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg har prøvd å spille det flere ganger, men de har aldri klart å få inn støtte for separate ratt og pedaler. Så jeg må velge om jeg skal bruke ratt eller pedaler. Ikke spesielt hensiktsmessig... Fungerer kun med ratt og pedaler som ses som 1 enhet av spillet. Vist du laster ned et program som heter Universal Joystick Remapper så kan du kombinere rattet og pedalene til en virtuell game kontroller. Da vil du unngå denne problematikken. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Uavhengig av hva som er riktig i denne konflikten så får det meg til å stille spørsmål om utvikleren kanskje bør utgi produktene sine selv i fremtiden. Én av hovedfordelene med dagens digitale distribusjonsnettverk er at utgivere trengs ikke lenger, og spesielt uavhengige utviklere som dette kan gi ut produktene sine direkte. Utgiver har neppe bidratt med mye PR, så det har kanskje primært vært finansiering? Jeg ville oppfordret utvikler til å se etter andre finansieringsløsninger i fremtiden, og unngå et unødvendig mellomledd. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg har desverre kjøpt denne alpha-utgaven av et spill, og har gitt det EN stjerne i review på steam. Grunnen er manglende støtte fra utviklerne som virker å ha forlatt hele smørja. Achievements virker ikke, så hva er vitsen med å "grinde" seg gjennom de mange gjørmehullene da? Multiplayer-maps blir ikke lagret og må gjøres i en session, spillet er mer arbeid enn moro og arbeid har jeg fra før. Kameravinklen er også enenkel fiks som utviklerne ignorerer. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Da foreslår jeg at du lar være å spille det om du plages så forferdelig. Ingen tvang å spille det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå