yamano Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vell, er det noen som vett om det går ann å bruke bensin-pumper til vannkjøligs systemer ? *grin* Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vet ikke hvilken pumpe du sikter til, men mine erfaringer er dårlige. Bensinpumper i biler støyer forholdsvis mye og er ikke laget til dette formålet. En akvariepumpe har derfor et ideelt utgangspunkt, de er laget for å kjøre kontinuerlig og bråker nesten ikke. Går ut i fra at du ønsker deg vannkjøling for å unngå støy, samt å holde temperaturen nede. ?? Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vell, er det noen som vett om det går ann å bruke bensin-pumper til vannkjøligs systemer ? *grin* Sats heller på en vannpumpe fra en bil, det har jeg! Tror ikke du kan bruke de vanlige vannpumpene (mener de blir dratt rundt av motoren), men noen biler (Marcedes, BMW) har hjelpepumper som hjelper til med å pumpe vannet rundt! Lenke til kommentar
yamano Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 vell ønsker mest vannkjøling for at Pc'en skal hållekjeft, den bråker formye,.. 19db er formye for mine ører,... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vil tru at ei akvariepumpe er betraktelig mykje stillare en den du tenkte på. Eg kan ikkje høyre mi Eheim 1048 før eg legger øyret heilt inntil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå