Gjest medlem-401307 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg ville si at jeg angrer at jeg valgte allmenn faglinje i år 2003-2007. Jeg var i mekanisk linje og prøvde bittelitt sveising og CNC, men på grunn av en ikke så snill lærer så torde jeg ikke. Nå har jeg en CNC-STEP High-Z S-1000 som jeg liker altfor godt å arbeide med. For meg er den en hobbymaskin. Det likner LEGO bygging og konstruksjon som jeg likte da jeg var liten. Og jeg innser at informatikk linje i den verdens eneste døve universitet i Washington, DC, var feil men jeg avbrøt av sykdom. Bra at jeg ikke fullførte det. Også at forskning utretter ikke noe for hedninger fordi resultatet forskere fremlegger er ALDRI en garanti. Jeg tror ikke at jeg kunne ha gjort det bedre. Er det en marked for å tjene litt penger i hobby med CNC maskin? Jeg kommer ikke til å betale titusener for en software, f.eks SolidWorks, Inventor, etc, når CNC maskin kan bare XYZ, 4th axis, eller 5 og 6 uten XYZ og 4th axis. Jeg tenkte å ha under 0,94G, fordi jeg har 0,06G i en liten jobb, inntekt for jeg mottar 100% ung uførepensjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå