eriknor Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Rimfrost II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Jau da, det blir ikkje mykje betre enn dette! Nydelig bilde, perfekt komponert og ble flott i langt smalt format. Godt jobba! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Her blir den røde stua lett blikkfang og det som skaper liv i bildet. Jeg liker panoramaformatet og er jo ekstrem nok til å tenke at kanskje kunne halve himmelen sett over trærne til venstre vært nok også for da hadde det matchet grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel. Men det bør vel være måte på paragrafrytteri også? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Lite å utsette her. Flott utsnitt, og ikke minst nydelig lys. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Riktigt stilligt dette, likte det meste her ;-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Takk for gode tilbakemeldinger. Roar: Ja, himmelen ble for høy. Måtte ta mer enn nødvendig nede, da jordet ikke var særlig attraktiv. Syns nok bildet ble for "tynt" om jeg skulle klippe i toppen også, men ikke så veldig spennende den himmelen ,nei. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Som vanlig er jeg sterkt uenig i å beskjære for mye himmel i landskapsbilder. Uten himmelen mister bildet helt dimensjonene og man sitter igjen med et fint bilde av hus og trær. Ikke et landskapsbilde. Lys og farger er nydelig. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Som vanlig er jeg sterkt uenig i å beskjære for mye himmel i landskapsbilder. Uten himmelen mister bildet helt dimensjonene og man sitter igjen med et fint bilde av hus og trær. Ikke et landskapsbilde. Lys og farger er nydelig. Du er absolutt inne på noe der, men det er lett å oppfatte de store ensformige flatene som kjedelige. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Som vanlig er jeg sterkt uenig i å beskjære for mye himmel i landskapsbilder. Uten himmelen mister bildet helt dimensjonene og man sitter igjen med et fint bilde av hus og trær. Ikke et landskapsbilde. Lys og farger er nydelig. Du er absolutt inne på noe der, men det er lett å oppfatte de store ensformige flatene som kjedelige. Ja, folk er redd for å bruke luft og store flater. Alt skal liksom være så innholdsrikt. Sannheten er at de "kjedelige" flatene er viktige for å understreke spenningen i, og oppmerksomheten på, resten. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Super flot billede smukt og koldt ser det ud godt med det lille røde hus som giver kontraster :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg