Antihero Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nå ser jeg ikke på kampen men vet at Norge ligger under med 3 mål. For meg virker det som om Norge er mer opptatt av å håpe på dårlig vær og snøstorm for å ødelegge for motstanderen snarere enn å score mål og spille god underholdende fotball. Det er virkelig på sin plass med ny landsslagstrener. Hva mener dere ? Lenke til kommentar
frowe Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Norge er så ræva at det bare nydelig at de ikke kommer til EM Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 heia norge!! YEEEE!!! heia norge, heia norge!!!!! Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 To tråder? Snodig. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Når det første målet kom regnet jeg med at det var kjørt og det fikk jeg rett i. Norge var for dårlig i forhold til motstanderen. Hadde vi kommet til EM hadde vi fått en jumbo plass i gruppe spillet. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vi har ingenting i Europas gjeveste selskap å gjøre. Får inderlig håpe den nye landslagssjefen, uansett hvem det måtte bli, klarer å løfte landslaget opp på det nivået vi var før Semb tok over... Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Heia Frode Olsen!!!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Vi har ingenting i Europas gjeveste selskap å gjøre. Får inderlig håpe den nye landslagssjefen, uansett hvem det måtte bli, klarer å løfte landslaget opp på det nivået vi var før Semb tok over... Må ikke glemme at det var et regelrett B-lag vi stilte med i de kampene. (Spania manglet ingen, ingen skader og ingen som sier nei) Hvis norge hadde hatt Solskjær, myggen, Rushfelt, Hoftun, Bakke, Ørjan Berg, og ja, Carew (har sikkert glemt noen) så hadde det gjort utslag. Det er EN del av det. Treneren er en annen, men det er jo litt sider av samme sak. Folk sluttet pga hans opplegg, og han tålte ikke bli motsagt. Hvis Sollied hadde blitt trener er jeg sikker på det hadde gått oppover igjen. Han er den rette for landslaget, det har jeg sagt i årevis. Tror det er en sjans for at det blir han og jeg. (merker det på interjuer osv, han har noe på lur..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå