egils Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Hei, er det noen som har kjøpt en slik spiller? eller noen av de andre modellene til kiss? Jeg har bestilt en fra multicom i dag, den koster kr 4495.- er det billigere andre steder? Er det noen forum i norge ang. slike spillere som dere vet om? Jeg kan ikke finne noen forum, jeg har prøvd å søke på google men finner omtrent ingenting om denne spilleren. Det hadde vært fint å vite noe om mulighetene denne dvd'en har fra andre som har prøvd denne type dvd spiller. Endret 19. november 2003 av egils Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei, er det noen som har kjøpt en slik spiller? eller noen av de andre modellene til kiss?Jeg har bestilt en fra multicom i dag, den koster kr 4495.- er det billigere andre steder? Er det noen forum i norge ang. slike spillere som dere vet om? Jeg kan ikke finne noen forum, jeg har prøvd å søke på google men finner omtrent ingenting om denne spilleren. Det hadde vært fint å vite noe om mulighetene denne dvd'en har fra andre som har prøvd denne type dvd spiller. Vet ikke om noen norske, men dette er det beste engelske: http://www.gooddvdstuff.com/kissdvd/ Lenke til kommentar
egils Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Takk, der var det mye nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå