Gå til innhold

Kiss DP-558 DVD-spiller m/80GB harddisk

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har kjøpt en slik spiller? eller noen av de andre modellene til kiss?

Jeg har bestilt en fra multicom i dag, den koster kr 4495.- er det billigere andre steder? Er det noen forum i norge ang. slike spillere som dere vet om?

Jeg kan ikke finne noen forum, jeg har prøvd å søke på google men finner omtrent ingenting om denne spilleren.

Det hadde vært fint å vite noe om mulighetene denne dvd'en har fra andre som har prøvd denne type dvd spiller.

Endret av egils
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er det noen som har kjøpt en slik spiller? eller noen av de andre modellene til kiss?

Jeg har bestilt en fra multicom i dag, den koster kr 4495.- er det billigere andre steder? Er det noen forum i norge ang. slike spillere som dere vet om?

Jeg kan ikke finne noen forum, jeg har prøvd å søke på google men finner omtrent ingenting om denne spilleren.

Det hadde vært fint å vite noe om mulighetene denne dvd'en har fra andre som har prøvd denne type dvd spiller.

Vet ikke om noen norske, men dette er det beste engelske: http://www.gooddvdstuff.com/kissdvd/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...