yosraz Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hei, Jeg har installert oppdateringen som er beskrevet i denne artikkelen: http://itavisen.no/2016/03/01/dette-er-den-viktige-windows-10-oppdateringen-alle-ma-laste-ned/ Nå har jeg problemer med å komme meg videre fra den blå skjermen med en prikker som går rundt i en sirkel. Maskinen har vært i denne modusen i snart 1 time og slik skal det vel ikke være? Noen tips eller råd? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Vanskelig å si hva som er galt , dette er altså etter en restart? Om maskinen fortsatt går og spinner anbefaler jeg at du prøver en test med svenskeknappen , altså slår av maskinen helt fysisk. Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Vanskelig å si hva som er galt , dette er altså etter en restart? Om maskinen fortsatt går og spinner anbefaler jeg at du prøver en test med svenskeknappen , altså slår av maskinen helt fysisk. Det eneste som hjalp var å gå i sikker modus og avinstallere oppdateringen. Da funker alt til oppdateringen lastes ned igjen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Rart? Har du et annet antivirus enn Microsoft sitt? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Hei, Jeg har installert oppdateringen som er beskrevet i denne artikkelen: http://itavisen.no/2016/03/01/dette-er-den-viktige-windows-10-oppdateringen-alle-ma-laste-ned/ Nå har jeg problemer med å komme meg videre fra den blå skjermen med en prikker som går rundt i en sirkel. Maskinen har vært i denne modusen i snart 1 time og slik skal det vel ikke være? Noen tips eller råd? Den der må du IKKE bruke! Men denne: https://www.microsoft.com/en-gb/software-download/windows10 Fant bare den engelske i farta. Endret 3. mars 2016 av sveinsel Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Rart? Har du et annet antivirus enn Microsoft sitt? Nei. Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Det eneste som hjalp var å utføre en ren installasjon. Jeg oppgraderte fra Windows 7 til Windows 10 sist. Nå funker maskinen uten problemer og den nevnte oppdateringen har ikke skapt noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå