Psycho#01 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Veit noen om det er mulig å få tak i den knæsj grønne xbox limited edition lenger?? Den er fet!! Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vet at Spaceworld hadde noen for en tid tilbake. Du må nesten bare ringe rundt og høre om det fremdeles er noen som har. Jeg kvitter meg ikke med min egen ihvertfall, modda med x-killer v3 og 300 gb hdd. Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Vet at Spaceworld hadde noen for en tid tilbake. Du må nesten bare ringe rundt og høre om det fremdeles er noen som har. Jeg kvitter meg ikke med min egen ihvertfall, modda med x-killer v3 og 300 gb hdd. Skjønner godt at du ikke vil kvitte deg med den!!! hehe Hadde planer om å kjøpe en ekstra som jeg har orginal og bruke på Xbox live jeg da.. og da hadde det vært fett med den.. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Vet at Spaceworld hadde noen for en tid tilbake. Du må nesten bare ringe rundt og høre om det fremdeles er noen som har. Jeg kvitter meg ikke med min egen ihvertfall, modda med x-killer v3 og 300 gb hdd. Skjønner godt at du ikke vil kvitte deg med den!!! hehe Hadde planer om å kjøpe en ekstra som jeg har orginal og bruke på Xbox live jeg da.. og da hadde det vært fett med den.. Det er lite vits. Bruker du x-killer v3 funker til og med live ! Så du trenger bare bytte chip Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Vet at Spaceworld hadde noen for en tid tilbake. Du må nesten bare ringe rundt og høre om det fremdeles er noen som har. Jeg kvitter meg ikke med min egen ihvertfall, modda med x-killer v3 og 300 gb hdd. Må være drømme xbox-en det Trodde bare x-killer v3 funka i de tidlige biosene jeg??? Eller tar jeg feil der? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Neida. X-killer v3 funker på versjon 1.0-1.3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå