Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Som edru synes jeg det er stressende med store folkemengder, høy musikk, fulle folk osv, men når jeg selv har drukket en del synes jeg det er perfekt. Prøvd å drikke litt mer i de situasjonene du føler du MÅ oppsøke slike steder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

 

Jeg er i en periode i livet mitt hvor det har blitt aktuelt å dra ut på byen for å feste og sånn. Men det er to problemer.

 

1. Jeg liker ikke nattklubber

2. Jeg får panikk.

 

For noen uker siden var jeg på en fest ute på byen og det var ikke en bra opplevelse. Hjertet mitt slo fort, jeg følte meg nervøs, jeg sto alene mesteparten av tiden fordi jeg klarte ikke å bevege meg og jeg kunne ikke slutte å tenke på hvor lyst jeg hadde til å dra hjem. En fra vennegjengen min kom bort til meg og spurte hva som var galt. Jeg fortalte personen hvordan jeg hadde det, men fikk beskjed om å ta meg sammen. Det ga meg bare mer panikk. Til slutt så klarte jeg ikke mer, så jeg henta jakka mi og gikk.

 

Når jeg kom ut ringte jeg etter taxi, dro hjem, tok en lang dusj og la meg. Når jeg våknet dagen etterpå så hadde en kompis av meg sendt meg masse meldinger hvor han spurte hvor det ble av meg og sånt. Jeg turte ikke si det som det var etter gårsdagen, så jeg sa bare at jeg ble dårlig.

 

Det er ikke første gangen heller. Har hatt litt av samme problemet på et nach jeg var med på for en tid tilbake. Jeg var der med en vennegjeng og noen folk kompisen min kjenner, og da klarte jeg ikke å si så veldig mye den kvelden fordi jeg følte meg så utilpass og jeg følte jeg ikke hadde noe der å gjøre.

 

Er det noe galt med meg?

 

Anonymous poster hash: e403b...e8e

 

 

 

Du er overhodet ikke unormal. Av en eller annen merkelig grunn er det bygget seg opp en rar sosial forventning om at å gå på byen er toppen av lykke. Kanskje i mangel på andre fornuftige ting å gjøre. Det er ikke unormalt. Kjempegreier for de som faktisk må like det, selv kan jeg ikke fordra store samlinger fulle folk, altfor høy musikk så man ikke kan prate normalt, og en konkurranse om å være mest drita og klage høylytt på facebook dagen derpå hvor dårlig man er. Jeg skjønner ikke gleden i det, så da er vi to som er unormal ihvertfall ;)

 

Og hvis kompisen din ber deg om å ta deg sammen, seriøst, da bør du kanskje heller se deg om etter noen andre venner som faktisk bryr seg  ;)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...